Коли планують завершити роботи з мостом? (фото)

Чому не вкладаються в строки – що кажуть будівельники моста в Дубні
У вересні єдиний міст Дубна, який з’єднує його центральну частину з рештою, закрили, а транспорту запропонували рухатись в об’їзд. Протягом цього часу реконструювали переправу через Ікву, яка будувалася ще в минулому столітті. Але обіцяні строки пройшли та до кінця 2020 його так і не відремонтували. Затори досі тривають, а транспортний колапс час від часу виникає ще й через тимчасовий міст. Чому так і коли дубенчани нарешті зможуть їздити через основну переправу Дубна? Ці питання журналістка Інформаційного порталу м. Дубно адресувала представникам фірми «Біг сіті груп», що займаються роботами. Вони кажуть, що є багато технічних моментів, які не видно містянам. Зараз роблять коригування проектної документації, тому що, коли розкрили міст – побачили, що порозходились плити. Працівники боялись ходити по переправі через її стан. Замість забитої однієї палі вибурили 3. Тиждень домовлялись з електриками, щоб вони перенесли опори освітлення, а цього в проекті не було. До того ж у документах не врахували того, що поруч ідуть комунікації.

«Якщо ми будемо робити по проекту, то спирання виїзду на міст буде якраз на труби водоканалу. А це водопостачання всього району. Щоб так не було – треба труби винести, дюкер перенести, – каже начальник виробничого відділу Олександр Афанасьєв. – Ми зробимо зараз споруду, а що буде з комунікаціями? Спочатку зробимо, а тоді будуть бити моста, щоб завести труби?»

Проект робили у Львові, а замовником проектної документації, за словами спеціалістів, були Дубенська міська рада і Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської ОДА. Однак вони припускають, що на місце проектанти не виїжджали, оскільки показують свої креслення, виправлення документації. Постає риторичне питання: як погоджували проект, як він проходив експертизу? Окрім водних труб, тут прокладені комунікації Укртелекому, а трохи далі газові труби. А ще представники фірми додають, що проектом навіть не передбачені були дерев’яні опалубки, завдяки яким могли працювати люди.

«У нас є армування. 31 грудня ми всі вийшли на роботу. У нас вже все готове, мали залляти бетон, але зламався бетононасос, розсипався по запчастинах. Як ми йшли по плану, так і йдем, але поломку на виробництві не могли передбачити. Ми розуміємо, що люди говорять, обурюються, що не хочемо працювати – хочемо, але вище себе стрибнути не можемо», – зауважує начальник дільниці Анатолій Андрощук.

Деінде замовити бетон не можуть, тому що він проплачений ще в липні. У Рівному погоджуються надати бетонасос, але за умови, що куплятимуть у них бетон. А тому ведуть перемовини з фірмою, яка мала б надавати послуги, щоб шукали іншу техніку, а ні, то повертали кошти, щоб можна було придбати бетон, замовити бетононасос в іншому місці.

Зараз на об’єкті працює 22 особи, а з понеділка штат мають збільшити. Щодо того, що працівників не видно, прораб каже, що вони під мостом трудяться. Хоча й останнім часом роботи помітніші, але очевидно, що на такому об’єкті працювати мали б у кілька змін, щоб швидше його відремонтувати.
Поки дозволяє погода, то робитимуть фарбувальні роботи, гідроізоляцію.
«Якщо бетононасос буде, то до кінця місяця ми його б залляли та думали про асфальт», – додають практично в один голос представники фірми.
Та зазначають, що вже закуплений захист, гідроізоляція, відбійники, огорожа.

Нагадаємо, що в Дубні міг бути другий тимчасовий міст.

(3825)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.