Як отримати компенсацію за неякісні послуги салону краси?

Невдала стрижка, поганий манікюр чи процедура, яку не замовляли – як дубенчанам отримати компенсацію
Іноді результат роботи майстра в салоні краси може не порадувати, а розчарувати. Інформуємо, що відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», у разі надання неякісної послуги особа має право вимагати на вибір:
✔ безоплатного усунення недоліків
✔ зменшення ціни послуги, що надається
✔ виправлення завданих недоліків та повернення до попереднього стану, якщо це можливо.
Якщо ви незадоволені послугами салону краси, перш за все:

  • Зверніться до адміністрації салону.
  • Повідомте, хто із майстрів надавав послугу та вимагайте повернути кошти чи усунути недоліки.
  • Якщо адміністрація салону відмовляється усунути недоліки чи повернути гроші – зверніться з письмовою скаргою до територіального підрозділу Держпродспоживслужби. Також можна подати скаргу онлайн на сайті Держспродспоживслужби за посиланням: https://consumer-gov-ua-appeal.ml/ або
  • Зверніться до суду з вимогою про: безкоштовне усунення недоліків, зниження ціни, безкоштовної повторної процедури або відшкодування компенсації за надану неякісну послугу.

Виникає питання: як довести факт обслуговування, адже не в усіх салонах надають квитанції про оплату послуг?
Перед походом в салон сфотографуйтеся, а після – сфотографуйте результат роботи, щоб було видно недоліки.
Доказами можуть бути також свідчення інших клієнтів салону або запис з камер спостереження.
Якщо ви не відразу виявили недоліки в роботі майстра, ви можете звернутися в салон і через 2-3 дні. Їх зобов’язані виправити, при чому повинні зробити це безкоштовно. Але в такому разі обов’язкова наявність квитанції про оплату послуг салону.
Пам’ятайте свої права і відстоюйте справедливість!

(137)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.