Як налаштовані мешканці Рівненщини та оцінка діяльності влади – дослідження

досліджУкраїнська Асоціація Маркетингу представила результати дослідження «Вивчення настроїв громадян та оцінки діяльності місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування Рівненщини»

У п’ятницю, 26 лютого 2016, в Рівному були оприлюднені результати дослідження «Вивчення настроїв громадян та оцінки діяльності місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування Рівненщини». Дослідження було проведене в грудні 2015 року Рівненською обласною організацією ВГО «Українська Асоціація Маркетингу» на замовлення Рівненської обласної державної адміністрації.

Результати дослідження презентували віце-президент ВГО «Українська Асоціація Маркетингу» Олександр Гладунов та експерт РОО ВГО «Українська Асоціація Маркетингу», соціолог Олександр Субот у приміщенні Рівненської облдержадміністрації.

Найгостріші моменти, які вдалося з’ясувати соціологам УАМ під час проведення дослідження та в результаті обробки й аналізу зібраних даних:

– 62% опитаних респондентів негативно оцінюють зміни, що відбулися в державі за останні два роки, позитивно оцінюють зміни 7% опитаних, натомість не відчули жодних змін 25% та важко відповісти виявилося 6% опитаних;

– 47% респондентів не відчули жодних змін у своєму населеному пункті за останні два роки, 26% оцінили зміни позитивно, 22% опитаних – негативно, 5% – «важко відповісти»;

– 22% респондентів готові брати участь в акціях протесту за будь-яких обставин, 17% відповіли, що категорично проти будь-яких акцій протесту. Найбільш протестно налаштованими виявилися жителі Рівненської області у віці 30-44 років.

– 41,4% опитаних вважають, що проблемою, яка вимагає вирішення від органів місцевої влади та місцевого самоврядування, є погані дороги; 41,2% – що проблемою є безробіття.

– 39% респондентів вважають, що насамперед потребує реформування сфера медицини;

– 72% опитаних назвали рівень корупції в Україні дуже високим і таким, що продовжує рости.

Кількість респондентів складає 2700 осіб, похибка вибіркової сукупності не перевищує 2%.

У заході взяли участь депутат Рівненської обласної ради, голова постійної комісії з питань місцевого самоврядування, розвитку територій та європейської інтеграції Рівненської облради Валентин Крока, виконуючий обов’язки начальника управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Рівненської ОДА Олександр Корольчук, заступник начальника управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Рівненської ОДА Тетяна Панасюк, радник голови Рівненської ОДА Сергій Мініч, директор Рівненського обласного контактного центру Василь Курилас, завідувач сектору внутрішнього аудиту Рівненської ОДА Тарас Мельник, представники рівненських ЗМІ.

Довідка

Рівненська обласна організація ВГО «Українська Асоціація Маркетингу» створена в 2001 році. Це неприбуткова громадська організація, об’єднує професійних учасників ринкових відносин (дослідники та аналітики ринку, маркетологи, соціологи, менеджери, науковці, викладачі, студенти економічних спеціальностей).

Метою діяльності організації є розвиток ринкових відносин у Рівненській області, ринкової інфраструктури та протидія корупції, проведення маркетингових та соціологічних досліджень, конференцій, семінарів та тренінгів, створення і сприяння дотриманню етичних норм професійних учасників ринкових відносин,  сприяння впровадженню інновацій, надання консультацій щодо вдосконалення управління приватним компаніям, громадським організаціям органам державної влади та місцевого самоврядування, протидія недоброякісній та дискримінаційній рекламі.

Ключові реалізовані проекти та партнери: «Захист економічних прав жителів м. Рівне» (Фонд Ч. С. Мотта, 2003),  «Підтримка підприємництва в трьох районах Рівненської області»  (Фонд Євразія, 2004-2005),  «Протидія корупції у взаємовідносинах бізнесу та влади» (USAID, 2008), «Впровадження наукових розробок екологічного та соціально-економічного спрямування» (ОБСЄ, 2006-2008), «Поширення досвіду екологічного будівництва» (Посольство Канади в Україні, 2010 р.), «Протидія дискримінаційній рекламі» (Фонд Ф. Еберта, 2011-2015 р.).

Наталя Богданець

(44)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.