Хто формуватиме нову громадську раду при міській раді?

gromadska-rada-mistoЯкі документи треба подавати аби стати членом громадської ради при Дубенській міськраді
Склад ініціативної групи, яка готуватиме документи для формування нового складу громадської ради затвердили на останньому засіданні виконавчого комітету, включивши секретаря міськради Віктора Недашковського. Хоча й в окремих членів виконкому виникали сумніви щодо потрібності громадської ради.
До складу ініціативної групи також увійшли заступник міського голови Василь Скринчук, керуюча справами, секретар виконавчого комітету Олена Олійник, начальник відділу з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськими організаціями та ЗМІ Ерна Шевчук, голова діючої громадської ради Любов Зінченко та голова відокремленого підрозділу ГО «Всеукраїнський Союз ветеранів АТО» Віктор Філімоненко.
Як повідомляють на сайті міської ради, орієнтовно установчі збори відбудуться 27 лютого наступного року. Наразі ж розпочинається прийом документів від громадських організацій для участі в установчих зборах, який триватиме до 27 січня 2017 року включно.
Для участі в установчих зборах до ініціативної групи необхідно подати заяву, підписану уповноваженою особою керівного органу інституту громадянського суспільства.
До заяви додаються:
– рішення, прийняте у порядку, встановленому установчими документами інституту громадянського суспільства, про делегування для участі в установчих зборах представника, який одночасно є кандидатом на обрання до складу громадської ради; посвідчене печаткою (у разі наявності);
– біографічна довідка делегованого представника інституту громадянського суспільства із зазначенням його прізвища, імені, по батькові, посади, місця роботи, посади в інституті громадянського суспільства, контактної інформації;
– копія виписки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій та витяг із статуту (положення) інституту громадянського суспільства щодо цілей і завдань його діяльності, засвідчені в установленому порядку;
– інформація про отримання інститутом громадянського суспільства як володільцем бази персональних даних його членів згоди делегованого ним представника на обробку його персональних даних;
– інформація про результати діяльності інституту громадянського суспільства (відомості про проведені заходи, реалізовані проекти, виконані програми, друковані видання, подання інститутом громадянського суспільства відповідному органу письмових обґрунтованих пропозицій і зауважень з питань формування та реалізації державної політики у відповідній сфері та інформування про них громадськості тощо) протягом року до дня подання заяви (у разі, коли інститут громадянського суспільства працює менше року, – за період діяльності).
– відомості про місцезнаходження та адресу електронної пошти інституту громадянського суспільства, номер контактного телефону.
Документи приймаються ініціативною групою до 27 січня 2017 року включно (крім вихідних та святкових днів) у понеділок – четвер з 08.00 до 17.15 год., у п’ятницю з 08.00 до 16.00 год. за адресою: м. Дубно, вул. Замкова, 4 каб. 410.
Контактна особа: Шевчук Ерна Ананіївна, тел.: (03656) 4-21-32,
e-mail: [email protected]
Зразки документів:
Зразок заяви
Зразок біографічної довідки
Зразок інформації про діяльність ІГС
Зразок рішення ІГС
Зразок інформації про згоду
Завантажити документи

(42)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.