Хитрощі чи недопрацювання?

Як чинний міський голова Дубна порушив виборче законодавство
Виборча кампанія добігає до кінця, адже сьогодні, 23 жовтня, – останній день агітації. Завтра день тиші, а в неділю – уже вибори. За цей час у Дубні виникали різні ситуації – то скандал із друком виборчих бюлетенів, то маніпулювання думкою виборців. Інформаційний портал м. Дубно писав про те, що в Дубні поширювали листівки, аби зманіпулювати думкою електорату. 6 політичних сил нібито підтримують чинного мера на посаду міського голови. Але лідери 3 вказаних партій заперечили будь-які домовленості про підтримку. До того ж кандидат у депутати Дубенської міської ради від УДАРУ Леонід Дудко написав заяву-скаргу до територіальної виборчої комісії через поширення неправдивої інформації та використання символіки політсили. Хоча кандидат на посаду міського голови Василь Антонюк теж подав заяву в комісію про те, що цю листівку він не замовляв і з його ініціативи її не виготовляли.
Але чи варто цьому вірити? Щоб зробити висновки – порівняємо цю листівку та видрукувану передвиборчу програму. Вони одинакові щодо кольорів, використовується те ж саме гасло. До того ж розміщене фото кандидата на посаду міського голови та його номер у бюлетені. Шрифти, що на одній, що на іншій листівці – схожі. На обох замовником є В. М. Антонюк, відповідальний – Г. О. Іщишина. Щоправда, відрізняється тираж, флаєри з маніпуляцією надрукували в кількості 2000 примірників, а передвиборчої агітації – 3000. Якщо припустити, що першу Василь Антонюк не замовляв, то другу – точно. Адже її текст аналогічний тому, що подавав мер як політичну рекламу. До того ж порушив виборче законодавство, а саме ч.2 ст. 53 Виборчого кодексу України, відповідно до якої друковані матеріали передвиборчої агітації повинні містити відомості про підприємство, що здійснило друк, або інформацію, що друк здійснено з використанням обладнання відповідного кандидата або партії (організації партії), яка висунула кандидата (кандидатів), їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск, та замовника відповідних матеріалів.
Якби ж кандидат на посаду міського голови дотримався виборчого законодавства, то можна було б зв’язатись із підприємством, щоб встановити справжнього замовника агітаційних матеріалів.

(524)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.