GPS-трекінг – необхідний контроль чи зайві витрати

Перевізникам Дубна нововведення непотрібне або ж невигідне
Вже неодноразово містяни скаржилися на нерегулярні курсування міськими маршрутами та значні відхилення від графіків. І лише нещодавно місцева влада, зокрема відділ інформаційно-комп’ютерного забезпечення, запропонували вирішення цієї проблеми – впровадити систему GPS-трекінгу міських автобусних маршрутів. Ця система допоможе контролювати рух транспорту містом, тобто відстежувати чи курсує водій відповідно до графіку і маршруту. Це має значно полегшити життя й пасажирів, які зможуть через свій телефон побачити де знаходиться потрібний автобус і розрахувати коли той приїде на зупинку.
На сесії минулого тижня депутати затверджували Програму впровадження GPS-трекінгу міських автобусних маршрутів. Проте цей проєкт не погодила бюджетна комісія, аргументувавши це тим, що якщо й впроваджувати це, втручатися у приватний бізнес – то лише коштом самих перевізників. Тобто умовами тендеру зобов’язати подавати транспорт на конкурс уже з встановленим GPS-трекером. Василь Антонюк наголосив, що люди скаржаться, що того чи іншого автобуса не було, а перевізник стверджує, що був і виникає конфлікт. Обговорюване нововведення допоможе уникнути таких непорозумінь.
«Це все буде в кожного жителя міста ось тут (показує на телефон – прим. ред.). Можна буде проконтролювати де той автобус вештається – можливо, він поїхав на заробітки на весілля, де йому вигідніше. Він знявся з маршруту, не задовольняє, не закриває його, а проблеми в нас з вами, ну в мене завжди», – зазначив Василь Антонюк, який додав, що наступним кроком стане впровадження електронного квитка.
У результаті дискусії депутати погодилися, що контроль потрібен і це однозначно є кроком вперед, тому проголосували «за» проєкт рішення.
Думкою щодо впровадження GPS-трекінгу журналістка Інформаційного порталу м. Дубно поцікавилася в одного з перевізників і члена виконавчого комітету Руслана Федорчука.
– Як Ви ставитеся до такого нововведення?
– Краще б вони зробили дітям безкоштовний проїзд і підприємцям відшкодовували гроші – це було б краще, а не викидати великі суми на це. Я це не розумію. Контроль якийсь ввести? У нас є контроль – диспетчерська на Базарчику.
– Чи допоможе це Вам стежити за підлеглими?
– Міська рада встановлюватиме за свій кошт, мені це ніяк не заважатиме. А підлеглих своїх я й так контролюю. Гроші – не проконтролюєте по GPS, ви проконтролюєте чи нікуди автобус не з’їжджає, де він знаходиться. Іншого контролю я у цьому не бачу, лише контролювати маршрути. Міській раді доведеться набирати штат, щоб хтось це все контролював, платити їм зарплату – я вважаю, що це зайві витрати, але їм краще видно.
– Під час сесії пропонували зобов’язати перевізників власним коштом встановити GPS-трекери. Ви б на це погодилися?
– Особисто мені він взагалі не потрібен. Я завжди на місці сам контролюю, ще й у мене батько цим займається. Ми вважаємо, що навіщо вкладати в машину кошти, щоб та не їздила маршрутом, потрібно, щоб машина працювала.
– Як ставляться до цього водії?
– Водії хочуть кращу зарплату, а немає де її брати. Міська рада все на нас повісила, нічого не відшкодовує, не підвищує вартість проїзду. Повторюся – краще б вони ці кошти виділи перевізникам на витрати, адже недешево коштує обслуговування автобусів.
Також Руслан Федорчук зауважив, що у великих містах вже давно проїзд коштує 6 гривень. А якщо міська рада не прислухатиметься до перевізників і не допомагатиме – готовий відмовитися від автобусів і маршрутів.
У межах вже затвердженої програми придбають у 2019 році 48 пристроїв GPS-трекінгу вартістю 106 тис. грн і три електронних табло за 180 тис. грн, четверте – місто отримає безкоштовно.

(170)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.