Феєрверки та салюти після 22 години – заборонили

А електронний реєстр дітей для влаштування у дошкільні навчальні заклади м. Дубно розмістять на сайті Дубенської міськради
Крім підвищення вартості проїзду у громадському транспорті та тарифів за послуги ЖЕКу, виконавчий комітет Дубенської міської ради 15 червня вирішував низку інших питань.
Говорили, зокрема, про проблеми роботи КП «Ринок». На даний час на ринках комунального підприємства розміщено всього 769 контейнерів, 198 яток, 228 місць на відкритих прилавках, 2 м’ясних павільйони та 196 торгівельних місць на тимчасовому ринковому майданчику на вул. Млинівська. На ринку, що на вул. Млинівській закрито і не працює 101 контейнер із 769 штук. Повністю не працює один ряд, в якому закрито 28 контейнерів. За контейнери, що зачинені, власники здебільшого відмовляються сплачувати орендну плату в касу ринку. Поруч з тим, платня за оренду – підвищилася. Виявили на ринку й «підпільників». Адміністрація ринку вручила 98 повідомлень, якими попереджено осіб про розірвання договору, якщо не буде поновлена реєстрація як суб’єкта підприємницької діяльності. В ході проведеної роботи 25 осіб поновили державну реєстрацію СПД.
Традиційно з року в рік залишається не вирішеним питання із організації торгівлі посадкового матеріалу плодово-ягідних культур, овочевої та квіткової розсади, живих садових квітів, насіння овочевих культур і квітів. Продавці таких товарів розпорошуються по всьому ринку в пошуках кращої місцини, а то й взагалі торгують мало не на проїжджій частині біля автовокзалу, чим створюють перешкоди для руху транспорту.
З’ясувалося, що адміністрація ринку не дотримується правил торгівлі на ринку. Виявили випадки реалізації в одному торговельному ряду промислових та продовольчих товарів, побутової хімії та інших товарів, що забороняється законодавством. Керівнику ринку рекомендували: детально проаналізувати дане питання та провести відповідну роботу по створенню спеціальних зон, рядів, прилавків чи майданчиків на територіях ринків з наочними позначеннями про їх призначення.
Щодо ринку, який розміщений на вул. Сурмичі, то з 1,15 га загальної площі ринку 0,04 га – орендована у фізичної особи і щорічно комунальне підприємство сплачує 19,8 тис. грн. Тож, як варіант, запропоновано відмовитися від орендованої земельної ділянки і облаштувати ринок на власній території, де суб’єкти підприємницької діяльності чи саме КП будуть вкладати кошти в розвиток ринку чи свого бізнесу, будучи впевненим в те, що завтра фізична особа не розірве договір оренди земельної ділянки.
Тож на виконкомі прийняли рішення вказати адміністрації ринку на недоліки та виправити їх.
Згідно з інформацією Дубенського міськрайонного відділу ДУ «Рівненський обласний лабораторний центр МОЗУ» за 5 місяців 2017 року відбулося збільшення у 8 разів захворювання на гострі кишкові інфекції, в порівнянні з минулим роком, при цьому показник захворюваності гострих кишкових захворювань нижчий за середньообласний показник. В 2017 році 3,5 % відібраних проб – не відповідали вимогам санітарних норм. По кожному незадовільному результату дані пропозиції керівникам закладів громадського харчування. Разом з тим існує реальний ризик погіршення епідситуації. Керівниками закладів громадського харчування не забезпечується відомчий контроль за якістю харчових продуктів, якістю води. Вкрай незадовільно проводиться медичний огляд працівників закладів громадського харчування, керівники закладів громадського харчування не контролюють повноту та своєчасність проходження медичного огляду своїми працівниками.
Через це виконком прийняв рішення про необхідність посилення здійснення постійного контролю за якістю харчових продуктів не лише на ринках, а й в інших місцях торгівлі, в закладах громадського харчування, навчальних закладах тощо для безпеки дубенчан.

Обговорили питання використання засобів піротехніки та феєрверків у місті. Міський голова та члени виконкому зійшлись на аргументі: в час війни недопустимо застосовувати феєрверки та салюти під час святкувань. Члени виконкому вирішили заборонити проведення салютів, феєрверків та використання піротехнічних виробів у м. Дубні в нічний час. Нічним вважається час з 22 години до 8 години ранку. Контроль над дотриманням заборони мають здійснювати працівники Дубенського відділу поліції.
Заслухали й начальника управління освіти Вадима Нетребу, який роз’яснив ситуацію із електронною чергою у дитсадки. В цьому році в садок відбувся набір діток віком від 2-х років. Видали 290 направлень, а ще 30 направлень батьки ще не забрали. Вадим Володимирович зауважив, що є можливість ще набрати діток. Загалом в черзі на нинішній час майже 900 діток, які направлятимуться в садочки, що вже менше ніж у попередні роки (через зниження рівня народжуваності).
І хоч ситуація більш менш стабільна, на електронну чергу дубенчани нарікають. Як зауважив міський голова під час засідання, до нього часто приходять на прийом батьки і просять допомогти вирішити питання з садочком, мовляв черги в управлінні не дотримуються. Начальник управління освіти запевнив, що електронна черга ведеться з допомогою програмного забезпечення і ніяких пріоритетів і поблажок, вибірковості не може бути. Все відбувається автоматично. Позачергово в садок беруть дітей пільгових категорій: дітей-інвалідів, які не мають протипоказань перебування в ДНЗ; дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей, які перебувають під опікою чи в прийомних сім’ях; усиновлених дітей; дітей вдів або вдівців; дітей одиноких батьків; дітей працівників дошкільних закладів м. Дубно у разі виходу на роботу; дітей працівників державної служби надзвичайних ситуацій у разі виходу на роботу; дітей, із сімей, які прибули з території Автономної Республіки Крим, м. Севастополь та південно-східних регіонів України.
В результаті прийняли рішення покращити інформування людей щодо ведення електронної черги, опублікувати її на сайті міської ради.

(66)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.