«Неадекватний» підприємець, борги за оренду та харчування дошкільнят

Важливі для Дубна питання на виконкомі вирішували без мера
Перше чергове засідання виконавчого комітету в цьому році відбулося 17 січня у Дубенській міській раді. Оскільки мер Василь Антонюк був у відрядженні, виконком відбувався під головуванням заступниці Ольги Ляшенко. Посадовиця відразу запропонувала внести в порядок денний декілька додаткових питань. За таку пропозицію проголосували присутні позитивно.
Розпочали розгляд питань зі звіту Мирослави Піддубник стосовно роботи управління економіки і власності щодо укладання та дотримання умов договорів оренд нежитлових приміщень і надходження платежів від оренди комунального майна.

«Всього станом на 1 січня цього року в оренді юридичних та фізичних осіб перебуває 108 об’єктів нерухомого майна територіальної громади м. Дубно – це 11,4 тис. м2. З них 25 передано юридичним особам для підприємницької діяльності, 38 – фізичним особам-підприємцям та 45 – перебувають в оренді юридичних осіб на пільгових умовах. За минулий рік відповідно до положення передали фізичним та юридичним особам 11 об’єктів нерухомого майна для підприємницької діяльності. Це дозволило додатково наповнити бюджет міста у 2018 році на 44,1 тисячі гривень», – зазначила начальниця управління.
Присутніх цікавило чи є заборгованість по сплаті орендної плати. Мирослава Піддубник пояснила, що сума найбільшої заборгованості 30 тис. грн, а з боржниками постійно проводять роз’яснювальні роботи.
Наступне звернення до членів виконавчого комітету стосувалося підприємця Олександра Коваленка, який просив встановити графік роботи його магазину «Водограй» з 7 до 23 години.
«Це проблемний підприємець – було багато звернень від мешканців будинку, скарги від пересічних громадян, що в магазині здійснюється реалізація алкогольних напоїв на розлив. Про це повідомляли в правоохоронні органи, туди виїжджала комісія, власника викликали на бесіду. Можливо, це некоректно казати, але підприємець неадекватний. Він не реагує на наші звернення і веде свою діяльність так, як вважає за потрібне. Погодимо ми йому цей режим роботи чи ні – він однаково продає», – зауважила Мирослава Піддубник.
Присутніх дивувало, чи й справді влада ніяк не може вплинути на власника магазину, проте, оскільки той має ліцензію і всі інші необхідні документи, боротися з ним можуть лише правоохоронці.
«В минулому році склали два адмінпротоколи за порушення – продаж спиртних напоїв неповнолітнім дітям. Був один такий факт, що власник, адже найманої робочої сили в нього немає, продав алкогольні напої дітям 14-ти років, які потрапили в реанімацію і їх фактично дві доби відкачували», – додала Ольга Ляшенко.
Також заступниця зазначила, що підприємець свою провину не визнає. Тож члени виконавчого комітету не погодили Олександру Коваленку режим роботи.

Інше питання стосувалося харчування дошкільнят, які проживають в інших територіальних громадах. Проект рішення передбачав встановити плату для батьків за харчування цих дітей у розмірі 100% від вартості харчування в день. Вадим Нетреба зазначив, що таких дітей в місті 43, а харчування однієї – в рік коштує близько 20 тисяч гривень.
Декілька наступних питань стосувалися роботи військового комісаріату, медицини, ситуації зі сказом та цивільного захисту. Тож заслухавши доповідачів, члени виконкому проголосували «за» ці проекти без особливих обговорень.
Про інші важливі рішення читайте згодом на сайті Інформаційного порталу м. Дубно.

(1126)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

2 коментарі

  1. 21 Січня, 2019

    […] низки рішень, про які Інформаційний портал м. Дубно писав напередодні, члени виконавчого комітету заслухали доповідь […]

  2. 2 Травня, 2019

    […] чи сесії міської ради. У січні 2019 власник просив погодити режим роботи, але виконкомівці його не схвалили. Люди, що […]

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.