Мобільний офіс їздитиме Дубенщиною

«Мобільний соціальний офіс» консультуватиме жителів району з виїздом до сільської ради
Вже протягом декількох років в Дубенському районі діє «мобільний соціальний офіс». Він створений з метою надання соціально-правової допомоги громаді району, здійснюючи прийом безпосередньо за місцем проживання при сільській раді. Відвідувачі «мобільного офісу» можуть отримати допомогу в оформленні тієї чи іншої заяви та отримати повне роз’яснення для подальшого вирішення питання.
До виїздів «мобільного соціального офісу» залучаються представники управління праці та соціального захисту населення, служби у справах дітей, центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Дубенського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Рівненської області, територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг).
Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 19 грудня 2018 року № 757 затверджено графік проведення виїздів «мобільного соціального офісу» у 2019 році.
У 2018 році було здійснено 3 виїзди «мобільного соціального офісу», якими було охоплено 13 населених пунктів району. Фахівцями відповідних підрозділів забезпечено прийом громадян та надано 57 інформаційно-консультативних послуг. Прийнято заяв та відповідних документів для призначення різних видів допомог від 15 осіб.
Значна кількість звернень стосувалась надання державних соціальних допомог, забезпечення технічними засобами реабілітації інвалідів, пільгового забезпечення, пенсійного забезпечення, надання субсидії на житлово-комунальні послуги, твердого палива та скрапленого газу, надання допомоги по догляду за пристарілими особами, інвалідами внаслідок психічного розладу.
Графік проведення виїздів «мобільного соціального офісу» у 2019 році:

(21)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Вас також можуть зацікавити...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.