Чому депутати залишилися «з носом» та чи матиме секретар премію

У Дубні на сесії затвердили бюджет прийдешнього року, а до поточного – внесли зміни
Порядок денний позачергової сесії Дубенської міської ради, яка відбулася минулого тижня, стосувався переважно фінансових питань. Перед тим як перейти до першого з них, Юрій Момотюк запропонував внести додаткове питання щодо умов преміювання секретаря виконкому та керуючої справами. Хоча 3 депутатів утрималися, більшість підтримали пропозицію колеги.
Перед тим як спланувати бюджет наступного 2019 року присутні обговорили внесення змін до поточного.
Передбачені проектом рішення зміни полягали в тому, щоб змінити доходи загального фонду бюджету міста на суму 5817033,03 грн, а саме шляхом зменшення субвенції з місцевого бюджету: на виплату допомоги сім’ям з дітьми – мінус 6500000 грн, об’єму субвенції на виплату державної соціальної допомоги для дітей сиріт – 68400 грн та на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 17826,16 грн. Збільшити видатки на надання пільг та житлових субсидій на суму 765800 грн та на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – 3393,13 грн.
Про інші зміни розповіла начальниця фінансового управління Світлана Розмислович:
«Ще дві зміни за рахунок перерозподілу коштів – пропонується збільшити об’єм видатків на програму матеріальної підтримки малозабезпечених верств населення на суму 800 грн за рахунок зменшення об’єму резервного фонду бюджету міста. По територіальному центру пропонується на 1 тис. 25 грн 69 коп зменшити об’єм видатків за спожиті енергоносії – ці кошти спрямувати на сплату ЄСВ, який нарахований на оплату лікарняних».
Мав запитання до начальниці фінуправління Олександр Пастух:
«В листопаді 2016 року ми прийняли рішення щодо того, що на округи мають виділятися кошти кожному депутату в розмірі 20% від перевиконання бюджету. Ні один депутат не може сказати, що він зробив в себе по округу. А це тому, що ігнорується рішення, яке ми прийняли 2 роки тому. Скажіть, чи є перевиконання бюджету цього року і чи можемо направити ці кошти депутатам на округи».
«Перевиконання поки що немає в цьому році. Коли будуть залишки –ми будемо їх розподіляти. Все це, щодо залишків, ви самі вирішуєте і погоджуєте. Поки що грошей немає», – пояснив Василь Антонюк.
Після цього присутні підтримали внесення змін до бюджету поточного року і заслухали рекомендації бюджетної комісії щодо бюджету на 2019 рік.
Проте не вгавав Олександр Пастух, який запропонував кошти депутатам на округи на допомогу «для реалізації своїх потреб згідно з зверненнями громадян» виділити не з перевиконання бюджету, а включити в бюджет 2019 року. Свого колегу в цьому питанні підтримав й Андрій Хижняк:
«Депутати знову залишились з носом. Зараз будуть звіти, що ми будемо звітувати, що ми зробили за цей рік, якщо не мали того мінімуму на депутатські повноваження?»
В дискусію вступили й інші обранці – Юрій Момотюк, Микола Стрільчук, Юрій Мельник, Анатолій Омельянчук, Павло Березовський. Все ж депутати вирішили повернутися до питання щодо виділення коштів на забезпечення діяльності депутатів на округах при розподілі залишків на початку наступного року, а до того часу спеціалісти підготують відповідну програму.
Про бюджет 2019 року присутні говорили понад 1 годину, після чого проголосували за таке планування бюджету на прийдешній рік:
обсяг доходів запланували в сумі 354987,9 тис. грн, з них 349809,7 тис. грн – доходи загального фонду, 5178,2 тис. грн – спеціального фонду.
Видатки на освіту складають 116596,2 тис. грн, з них загальний фонд – 114399,0 тис. грн, 2197,2 тис. грн – спеціальний  фонд. На охорону здоров’я видатки становлять 44342,6 тис. грн, з них видатки загального фонду – 42282,5 тис. грн, спеціального фонду 2060,1 тис. грн. На культуру і мистецтво закладено 4083,0 тис. грн, з них загальний фонд – 4042,2 тис. грн, спеціальний фонд – 40,7 тис. грн. На утримання житлово-комунального господарства спрямовано 6000,0 тис. грн, з них 5400,0 тис. грн – загальний фонд, 600,0 тис. грн – спеціальний фонд. На розвиток соціально-культурної сфери та комунального господарства (бюджет розвитку) передбачили 4650,0 тис. грн. Відповідну інформацію вже опублікували на офіційному сайті Дубенської міської ради.
Як писав раніше Інформаційний портал м. Дубно, на минулій сесії депутати відмовилися затвердити умови нарахування премій секретарю Віктору Недашковському та заступнику мера Василю Скринчуку. Тож Віктор Альбертович підготував звіт на вимогу обранців, які, як тільки доповідач вийшов до трибуни, розійшлися і не слухали підготовлену для них інформацію. Секретар під час звіту не вдавався в деталі, а фактично процитував витяг з Закону, пояснивши це тим, що виконує повноваження лише в його рамках. Батьківщинівці не розуміли які високі заслуги у цьому році зробив посадовець і навіть пропонували його залишити без преміювання взагалі. Проте присутні проголосували за ідею міського голови, який запропонував збільшити озвучену на попередній сесії суму в розмірі 30% до 70%. Саме це й підтримала більшість – Олег Швед не голосував, 4 утрималися, а Андрій Хижняк голосував «проти».
Більш детальний та об’ємний звіт представив присутнім заступник мера з питань діяльності виконавчих органів Василь Скринчук. Хоча запитання до роботи посадовця були, позитивно за преміювання у розмірі 70% проголосували позитивно лише 13 обранців – цього разу пропозиція Василя Антонюка не пройшла, а іншу пропозицію очільника міста – 30% підтримала більшість. У випадку з преміюванням Олени Олійник, керуючої справами та секретаря виконкому міської ради, 22 присутніх проголосували «за» пропозицію Василя Антонюка встановити преміювання у розмірі 70% і рішення без обговорень прийняли, оскільки такий же відсоток встановили секретарю Віктору Недашковському.

(158)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.