Вчителі-філологи займалися у «творчій майстерні»

Освітяни району поглиблювали знання
Інноваційна спрямованість навчального процесу призводить до корінних змін у педагогічній практиці, спрямування методів на усвідомлене і творче навчання учнів, розвиток їхніх особистісних якостей – самостійності, творчого підходу, ініціативності, наполегливості, самооцінки тощо.
Вимоги та виклики часу усвідомлюють учителі української мови та літератури закладів загальної середньої освіти, підпорядкованих відділу освіти Дубенської райдержадміністрації, які 23 січня взяли участь у черговому занятті методичної майстерні з актуальної теми «Інтелектуальна карта як засіб символізації і систематизації інформації», проведеної завідувачем районного методичного кабінету Наталією Мельніковою, методистом РМК Іриною Панасюк.

У ході заняття методичної майстерні вчителі-філологи поглибили знання про Mind map як зручну і ефективну техніку візуалізації мислення та альтернативного запису, опрацювали правила складання інтелектуальних карт, розглянули яким чином можна використовувати ментальні карти на уроках української мови та літератури під час вивчення прозових та ліричних творів, матеріалів з мовознавства та теорії літератури.

Після активної взаємодії у групах, кожен із учасників зголосився, що використання ментальних карт на уроках рідної мови й української літератури є цілком виправданим, адже дозволяє дитині посилити мозкову діяльність, розкрити власний потенціал, розвивати творчі здібності. До того ж подібна робота пожвавлює роботу на уроці, робить процес навчання невимушеним, психологічно комфортним і цікавим.

(133)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.