Василь Антонюк: «На будинках не має бути нічого»

Члени виконкому в Дубні міркують як залучити юнаків до служби в армії
Розпочався виконком Дубенської міської ради 18 квітня зі звіту начальника управління освіти Вадима Нетреби. Посадовець розповів як у місті працюють над покращенням допризовної підготовки юнаків у школах. Чиновник зазначив, що в Дубні проводять зустрічі з воїнами АТО та інші заходи, адже охочих йти до армії мало.
Присутні міркували як залучити хлопців до служби в Збройних силах та чому зараз так мало охочих боронити країну. Василь Скринчук припустив, що армія має бути контрактною, а Вікторія Дмитрієва – що варто змінити вік призову. Василя Антонюка цікавило чи є у місті тир. Керівник управління відповів, що тир є – електронний у ЗОШ № 6.
– Ми зараз говоримо про військово-патріотичне виховання. Мене цікавить – хто з Вас знає скільки у Рівненській області загиблих в зоні ООС на сьогоднішній день? – запитала Валентина Сіньковська.
– За цим столом навіть не всі знають про Дубно. Я не знаю щодо області, знаю скільки в країні загинуло – скільки мирного населення загинуло, скільки військових. Та чи доречно це знати, чи це говорить про патріотичне виховання? Профілактичну роботу потрібно проводити в школах. Діти повинні знати, що вони мають служити в Збройних силах України. Колись, коли хтось не служив в армії, думали, що він якийсь ненормальний, – відповів Василь Антонюк.

Також мер додав, що тир у 1 школі має бути в найкращому сучасному вигляді. А присутні обговорили можливість замінити стрільбу в тирі пейнтболом – через якусь програму міської ради закупити оснащення, адже в місті безліч локацій, які можна використати для цієї гри. Після цього «за» питання проголосували без змін та доповнень.
Дозвілля дітей стосувалося й наступне питання. Вадим Нетреба пояснив, що у спортивній школі зараз навчається 270 дітей, а фактично – більше. Щоб все це узаконити потрібно додати ставки тренерів, а 0,5 ставки вчителя з волейболу чи баскетболу не можуть забезпечити якісне навчання дітей.
«Ми не будемо нікого наймати, просто додамо навантаження по півставки», – зазначив начальник управління.
Василь Антонюк погодився, що потрібно звернутися до сесії, щоб виділили додаткові кошти, що допоможе забезпечити повні ставки тренерам спортивної школи.
Без особливих обговорень вирішили дозволити розмістити об’єкти сезонної торгівлі трьом підприємцям. Звернення ще одного підприємця стосувалося передачі орендованого майна в суборенду, адже сплачувати за неї він зараз не в змозі, а укладений договір діятиме ще протягом року. Проте щодо самого орендованого приміщення мав прохання та застереження Леонід Кічатий:
«Ті служби, які готують на Свободи, 14 будь-які комісійні обстеження – передивіться за останні роки. Цей будинок вважається у міській раді аварійним об’єктом і я маю підтвердження цьому. Якщо аварійний об’єкт – про яку оренду може йти мова. Якщо ви маєте інвестора, який вкладає кошти та покращує умови, відповідно проведіть ще одне обстеження, визначіть ще якусь сторону задовільну».
Мирослава Піддубник розповіла, що був інвестор, який хотів там привести все в порядок, враховуючи внутрішній двір, але сесія жодного разу не погодила здати це приміщення в оренду. Директор Замку продовжував відстоювати свою позицію і пояснив, що приміщення руйнується, там є загроза обвалу і його потрібно рятувати. Мер визнав проблему і попросив всіх орендарів, як підприємців так і громадських організацій, запросити до нього на розмову. А депутатів переконати, що інвесторам потрібно дати дозвіл, щоб врятувати будівлю.

Наступне питання стосувалося продовження договору з перевізником та членом виконкому Русланом Федорчуком на здійснення перевезення пасажирів на 5 років. Мер зазначив, що мешканці мікрорайону «Цукровий завод» знову скаржаться на нерегулярність маршрутів. Проте заступник начальника муніципальної дружини Володимир Акулов пояснив, що це лише через перекриття переїзду.
Міського голову цікавило коли буде комунікація між водієм, перевізником та диспетчером, який миттєво реагуватиме і доноситиме інформацію щодо змін, відтермінувань, частоти руху. Присутні погодилися з Василем Антонюком, після чого проголосували позитивно за питання.
Далі члени виконавчого комітету погодили виділити кошти на матеріальну допомогу дубенчанам та прийняли ще низку рішень, що стосувалися опіки та дарування майна, яким мають право користуватися малолітні діти.
«Всі заходи з утримання об’єктів благоустрою ми фінансуємо за рахунок коштів програми, що затверджена міською радою. Фінансування здійснюється по напрямках – освітлення, прибирання міських територій, утримання зелених насаджень, зрізка та висадка дерев, догляд кладовищ, прибудинкові території, дорожні знаки, розмітка і т. д. У минулому році на заходи щодо благоустрою міста спрямували 4 млн 900 тис. грн, а на цей – 5 млн 460 тис. грн», – доповів начальник управління житлово-комунального господарства Ілля Онисько по наступному питанню.
Щодо роботи ЖКГ обговорили тему зарплати двірників, вивезення сміття, потреби в новому обладнанні. Також згадали засмічення Дубна самими містянами та підкреслили важливість місячника благоустрою. Мер наголосив, що потрібно штрафувати людей за такі порушення.
По ряду наступних питань доповідав начальник управління архітектури, будівництва і земельних питань Вадим Двигай. На одному з них зупинилися детальніше.

«Управління архітектури продовжує працювати над демонтажем тих об’єктів реклами, що не мають дозволи чи вони закінчилися і встановлені несанкціоновано. Їм надіслали попередження – в назначений термін демонтувати рекламу, проте дехто до нас не прислухався. Тому пропонуємо силами нашого КП «Дубноводоканал» їх демонтувати», – пояснив Вадим Двигай.
6 з 7 зафіксованих порушень стосувалися самовільного встановлення і лише одне – у зв’язку з закінченням строку договору. Погодили демонтувати всі перераховані рекламні щити, окрім Дубенського замку та рекламодавця ТОВ «Лакі Гласс», тому що замовники реклами, члени виконкому, незгідні, що в них дозволів не має і попросили час, щоб з’ясувати ситуацію.
Також присутні не підтримали дозволити підприємниці Клименко розмістити в місті зовнішню рекламу.
«На будинках не має бути нічого. Якщо щось і буде – то мурал чи щось інше, як ми показали з будинком на вул. Шевченка. А все інше потрібно знести. Воно не дає естетичного вигляду будинку і призводить до сирості та багато чого іншого», – зазначив Василь Антонюк.
Присутні підтримали міського голову, а за наступні земельні питання проголосували пакетом.

(341)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

1 Response

  1. 13 Березня, 2020

    […] поверху орендують. У квітні 2019, коли мова зайшла про передачу його в оренду, директор заповідника Леонід Кічатий зауважив про […]

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.