Сертифікація нових автомобілів скасовується з 1 січня 2016

сертифікація автоМіністерство економічного розвитку і торгівлі (МЕРТ) скасувало сертифікацію нових автомобілів із 1 січня 2016 року

Про це повідомляє Інтерфакс-Україна.

У рамках приєднання до Женевської угоди Європейської економічної комісії Організації Об’єднаних Націй (ЄЕК ООН) з наступного року скасовується сертифікація нових авто в Україні, повідомив на своїй сторінці в мережі Facebook заступник міністра економічного розвитку Максим Нефьодов.

Згідно з публікацією, минулого тижня Мінекономрозвитку та Мінінфраструктури підписали спільний план переходу до системи сертифікації згідно з вимогами Женевської угоди, і в його рамках МЕРТ ухвалило наказ №451, яким, зокрема, скасовано обов’язкову сертифікацію нових авто в країні.

М.Нефьодов нагадав, що Україна в 2000 році приєдналася до Женевської угоди ООН щодо автотранспорту 1958 року, яка визначає єдині вимоги щодо безпеки та принципи взаємного визнання типу транспортного засобу, щоб кожна країна не перевіряла ще раз автомобілі самостійно.

«Рада ратифікувала угоду, і тиша», – нагадує М.Нефьодов.

Не було подальших дій і після доручення уряду в 2011 році розробити план переходу до системи сертифікації. Заступник міністра наголошує, що зі скасуванням сертифікації нових авто не треба буде здійснювати пересертифікацію в системі УкрСЕПРО та платити за неї.

«Приймається сертифікат типу виробника, який отримано на підставі набагато строгіших перевірок (45 параметрів проти 9-10 в Україні – це навіть якщо припустити, що ці перевірки у нас реально проводять). Українські автовиробники зможуть оформляти у нас сертифікати типу на вироблювані моделі, які аналогічно визнаватимуть в Європі», – пояснює він.

«Там є ще трохи техніки щодо імплементації (ми ж приєднуємося до всієї угоди, необхідно призначити уповноважені органи та іншу інфраструктуру з нашого боку тощо), але вже скоро безглузда процедура пересертифікації кане в Лету», – додає заступник.

М.Нефьодов уточнив, що вітчизняна сертифікація зберігається для авто, у яких немає сертифіката типу або його видано на інший регіон.

«Стосується гіпотетичних розвалюх із Папуа-Нової Гвінеї та американських машин із червоними поворотниками», – пише М.Нефьодов.

(35)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.