Поскаржитись на неякісний товар або ж незадовільні послуги можна на «гарячу лінію»

На Рівненщині працює «гаряча лінія» з питань захисту прав споживачів
На базі Рівненського обласного контактного центру було створено консультаційно-інформаційну службу «гаряча лінія» з питань захисту прав споживачів (телефонний номер «гарячої лінії» 0800500078, адреса електронної пошти [email protected]).
У разі необхідності повернення неякісного товару, обважування, відмови у видачі чеку, неякісно наданих побутових послуг (хімчистки, ательє, перукарні), незадовільного ремонту побутової техніки тощо споживач може звернутись на «гарячу лінію» і отримати консультацію щодо дій і правил оформлення заяв, необхідних для захисту своїх прав.

(268)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.