Обдаровані діти – майбутнє Дубенщини: розумна не по роках
Юна дубенчанка ідеально пише і мріє лікувати дітей
В кожній школі Дубенщини є діти, які виділяються, проявляють себе якнайкраще в якомусь з аспектів навчання чи творчості. Журналістці Інформаційного порталу м. Дубно вдалося знайти таку маленьку зірочку в Дубенській школі №7 – Мирославу Шеремету.
Дівчинці 9 років, вона навчається в четвертому класі і, на перший погляд, нічим, окрім довгого красивого волосся, серед однолітків не вирізняється. Проте на запитання до директора школи, Ніни Поліщук, про кого з учнів варто розповісти всьому місту, директорка однозначно назвала ім’я Мирослави. І дійсно, поспілкувавшись з дівчинкою стає зрозуміло, що головною її особливістю є чіткість та глибина думок, що в цьому віці зустрічається дуже рідко.
Мирославо, розкажи трішки про свою сім’ю і чим ти любиш займатися у вільний від навчання час?
– Мій тато працює водієм, а мама домогосподарка. Також в мене є старший братик – йому 16 років і він перейшов в 11 клас.
В вільний час я люблю гратися на вулиці зі своїми друзями, а інколи писати різні твори та малювати. Мені подобається малювати людей, щось перемальовувати. Ще я люблю слухати музику, частіше повільну.
Чи подобається тобі навчатися в цій школі?
– В школі мені подобається. Сьогодні я отримала 12 балів з математики за самостійну роботу, задачі і приклади – я все виконала правильно.
Мені дуже подобається ця школа і мій клас, тут хороші вчителі, я маю багато друзів. В мене добра вчителька, вона свариться лише тоді, коли зробили щось погане. За партою я сиджу з подругою, але ми на уроках не говоримо, а вчимося.
Яку нагороду і за що ти отримала і як важко було за неї боротися?
– На святі Першого дзвоника я отримала нагороду за те, що зайняла друге місце на олімпіаді знавців української мови ім. Петра Яцика, мені дали грошову премію, яку ми поки що думаємо на що витратити, і блокнот. Нагороду мені вручала Ніна Олександрівна (директор школи №7 – прим. ред.). Цей конкурс був минулого року восени, спочатку я перемогла в шкільному етапі, а на місцевому, звичайно, було важче.
Що ти робила на цьому конкурсі, які завдання виконувала?
– На цьому конкурсі потрібно було написати твір і виконати ще багато різних завдань. Твір я писала про те, як до нас в Україну приїхав хлопчик-іноземець і нам потрібно було йому розповісти, яка в нас красива країна. Я написала, що в нашій країні є гори, моря – Чорне та Азовське, є красива природа, а також красиві та виховані люди.
Мирославо, а які шкільні предмети тобі найбільше подобаються і чому?
– Найбільше я люблю українську мову, читання і фізкультуру. Мені не подобається бігати, але на фізкультурі ми граємо різні ігри. Я вчуся на відмінно, проте мені не дуже подобається трудове навчання.
Що ти робиш вдома, коли повертаєшся зі школи?
– Після уроків мене зі школи зустрічає мама. Відразу коли приходжу додому я граюся, а потім вчу уроки. Я слухаю маму та допомагаю їй – мию посуд та прибираю.
Ким ти хочеш стати в майбутньому, яку професію плануєш обрати?
– Коли виросту я хотіла б стати лікарем, допомагати дітям. Я хочу стати лікарем, який перевіряє зір, тому що зараз в багатьох дітей поганий зір, я хочу їм допомагати. В мене теж не дуже хороший зір, я сиджу на другій парті.
Детальніше про конкурс та саму дівчинку розповіла класна керівничка Мирослави Ірина Руденко:
«В цьому конкурсі брали участь багато третьокласників міста і Мирослава змогла вибороти 2 місце. Завдання були дійсно різнорівневі, були ті, що відповідали рівню дітей, їхнім віковим особливостям і вони були з творчим нахилом. Дуже приємно, що наша учениця змогла так себе проявити. Цього року Мирослава теж братиме участь в цьому конкурсі.
Дуже обдарована дівчинка, читає багато, начитана, пише ідеально, без помилок, грамотна, дуже любить писати твори. Ці твори досягають рівня шостого класу. Старанна, все «вловлює», через те в нас такі результати».
Журналісти Інформаційного порталу м. Дубно продовжують пошуки обдарованих дітей. Якщо ви знаєте таких – напишіть нам на електронну адресу – [email protected] – прізвище, ім’я, контактний телефон батьків чи самої дитини та чому саме вона заслуговує стати відомою, тобто чим особлива.
(787)
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію