Мешканці Дубенщини можуть захищати свої права у Держпродспоживслужбі

Краяни з початку року 118 разів звертались до Держпродспоживслужби щодо неякісних товарів чи послуг
Третина з них – щодо житлово-комунальних послуг.
Про це йшлося під час брифінгу в РівнеОДА. Спікер – заступниця начальника ГУ Держпродспоживслужби в Рівненській області Оксана Немкович.
“По більшості звернень фахівці надали необхідні роз’яснення мешканцям, зокрема стосовно змін у законодавстві. При цьому, у певних випадках, Служба зверталась до суб’єктів господарювання щодо усунення недоліків. Також закликаю громадян надавати якомога більше наявних документів у випадку звернення – це допоможе ефективно відреагувати на проблему”, – сказала Оксана Немкович.
Подати звернення до обласного управління Держпродспоживслужби можна письмово, усно чи в електронному вигляді.
Адреса головного управління в Рівненській області: м. Рівне, вул. Малорівненська, 91.
Адреса управління захисту прав споживачів: м. Рівне, вул. Поповича 65а.
Контактний телефон для звернень: 62-85-72
Електронна пошта для звернень: [email protected]
Подати електронне звернення можна також на сайті: https://www.rivneprod.gov.ua/e-app/

(18)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.