Комунікація зі споживачами – важливий принцип діяльності АТ «Рівнегаз»

Фахівці Дубенського відділення АТ «Рівнегаз» зустрілись з представниками громад Дубенщини
Хто відповідальний за внутрішньобудинкові газові мережі? Куди звертатися, якщо виникають питання, пов’язані з газом? Як обрати якісний газовий котел?
Ці та інші питання обговорили сьогодні фахівці Дубенського відділення АТ «Рівнегаз» разом з представниками ОТГ Дубенщини. Долучились до зустрічі і представники Клієнтського простору 104.ua. Від них делегати Привільненської, Смизької, Мирогощанської, Тараканівської, Повчанської, Семидубської, Варковицької та Вербської громад дізнались про широкий спектр послуг, які користувачі природного газу можуть отримати у Клієнтському просторі 104.ua.
«Багато споживачів не знають, що Клієнтський простір – це місце, де можна не тільки звірити показники газового лічильника,  а і обрати газовий котел, сигналізатор, пристрій дистанційної передачі показань, замовити послуги газового майстра та інше. Наші персональні менеджери відкриті для вирішення будь яких газових питань», – розповідає начальниця Рівненського управління Клієнтського простору 104.ua Віта Співак.
Комунікація зі споживачами – важливий принцип діяльності АТ «Рівнегаз».
За матеріалами: АТ “Рівнегаз”

(1063)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.