Грошова допомога волонтерам
Грошова допомога у разі загибелі або інвалідності волонтера
Управління праці та соціального захисту населення Дубенської міської ради повідомляє, що 19.08.2015 року прийнято постанову Кабінетом Міністрів України № 604 «Деякі питання виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройного конфлікту», якою затверджено порядок та умови виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройного конфлікту.
Для отримання одноразової грошової допомоги члени сім’ї, батьки та утриманці загиблого (померлого) (далі – заявники) подають міжвідомчій комісії з питань розгляду матеріалів про визнання учасниками бойових дій та виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера, утвореній Державною службою у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції (далі – міжвідомча комісія), такі документи:
заяву кожного заявника, а якщо в загиблого залишилася малолітня чи неповнолітня дитина, – заяву подає інший з батьків, опікун або піклувальник;
довідку судово-медичної експертизи про причини смерті або довідку про характер отриманих поранень у районі проведення антитерористичної операції, а також у разі необхідності свідчення керівника одного з підрозділів Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів, органів державної влади, який перебуває безпосередньо в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройного конфлікту, про надання волонтером волонтерської допомоги. Також можуть додаватись інші документи, які підтверджують факт надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройного конфлікту.
До заяви додаються копії:
свідоцтва про смерть волонтера;
свідоцтва про народження волонтера – для виплати одноразової грошової допомоги батькам загиблого (померлого);
свідоцтва про шлюб – для виплати грошової допомоги дружині (чоловікові);
сторінок паспорта заявника з даними про прізвище, ім’я та по батькові, дату його видачі і місце реєстрації;
свідоцтва про народження дитини – для виплати одноразової грошової допомоги дитині;
документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (копію паспорта – для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органові доходів і зборів і мають відмітку в паспорті) кожного заявника, а якщо серед них є дитина, – одного з батьків або опікунів чи піклувальників;
рішення районної, районної у м. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті, сільської, селищної ради або суду про встановлення опіки чи піклування (у разі здійснення опіки або піклування над дитиною загиблого волонтера);
рішення суду або нотаріально посвідченого правочину, що підтверджує факт перебування заявника на утриманні загиблого (померлого), – для виплати допомоги особі, яка не була членом сім’ї загиблого (померлого), але перебувала на його утриманні.
Волонтер, якому виплачується одноразова грошова допомога в разі настання інвалідності, подає міжвідомчій комісії такі документи:
заяву про виплату одноразової грошової допомоги у зв’язку з установленням інвалідності;
копію довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення групи інвалідності;
довідку судово-медичної експертизи про характер отриманих поранень у районі проведення антитерористичної операції, а також у разі необхідності свідчення керівника одного з підрозділів Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів, органів державної влади, який перебуває безпосередньо в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройного конфлікту, про надання волонтером волонтерської допомоги. Також можуть додаватись інші документи, які підтверджують факт надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройного конфлікту.
До заяви додаються копії:
сторінок паспорта волонтера з даними про прізвище, ім’я та по батькові, дату його видачі і місце реєстрації;
документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (копію паспорта – для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органові доходів і зборів і мають відмітку в паспорті) кожної з осіб, які мають право на отримання грошової допомоги, а якщо серед них є діти, – одного з батьків або опікунів чи піклувальників.
Виплата одноразової грошової допомоги здійснюється на підставі рішення міжвідомчої комісії про призначення одноразової грошової допомоги органами соціального захисту населення:
за місцем проживання особи, зазначеної у рішенні міжвідомчої комісії, – у разі загибелі (смерті) волонтера;
за місцем проживання волонтера – у разі настання інвалідності волонтера.
Для отримання одноразової грошової допомоги особа, зазначена у рішенні міжвідомчої комісії, подає органам соціального захисту населення такі документи:
заяву про перерахування коштів для виплати одноразової грошової допомоги із зазначенням рахунка в установі банку;
копії сторінок паспорта з даними про прізвище, ім’я та по батькові, дату його видачі і місце реєстрації.
За отриманням консультації звертатися в управління праці та соціального захисту населення Дубенської міської ради за адресою: м. Дубно вул. Кирила і Мефодія,16, І поверх, каб. № 2, тел. 4-19-51.
За матеріалами: Дубенська міська рада
(16)
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію