Досвід вчителя музичного мистецтва

заставкаЗасідання творчої лабораторії вчителя музичного мистецтва

Сучасна школа чекає нового вчителя, який має високу фахову кваліфікацію та професійну культуру, здатний об’єктивно осмислювати педагогічні явища й факти, критично оцінювати й творчо сприймати педагогічну дійсність. Високі вимоги до сучасного педагога зумовлені об’єктивними потребами суспільства, новими завданнями, які ставить перед нами життя.

Процес оновлення неможливий без вдосконалення професійної компетентності учителя – усвідомлення себе як інноваційної особистості шляхом самоаналізу власного «Я», відходу від стереотипів, відкритості до нового досвіду і готовності до змін. Нинішній школі потрібен педагог-психолог, дослідник, науковець, актор, здатний креативно вирішувати професійні завдання, співпрацювати з іншими та вести за собою. Одним словом той, хто любить і розуміє дітей.

Саме таким педагогом є старший учитель Семидубського аграрного ліцею Оксана Олегівна Андріюк, презентація досвіду якої відбулася 12 листопада 2015 року на базі Дубенського районного методичного кабінету в рамках засідання Творчої лабораторії вчителя музичного мистецтва з теми «Формування професійної компетентності педагога шляхом використання ІКТ на уроках музичного мистецтва». В роботі засідання взяли участь молоді педагоги музичного мистецтва району.

Поняття «Творча лабораторія» сьогодні стало надзвичайно популярним, хоча тлумачення цього терміну не завжди однозначні. Одні вбачають у ньому сукупність джерел, які педагог використовує у своїй творчій праці, другі – механізм народження нової ідеї; треті – процес підготовки та реалізації задуму уроку; четверті – безперервну самоосвітню роботу учителя, п’яті – самоаналіз досягнутого та подальше фахове зростання… Оксана Олегівна Андріюк продемонструвала, що її творча лабораторія – це ціле життя, в якому поєднуються робота з різними інформаційними джерелами, пошук новинок педагогічного досвіду, аналіз досягнутого, визначення перспектив. А головне у її педагогічній праці – увага до особливостей вивчення музичного мистецтва дітьми, тими, кого вона безпосередньо навчає. Дуже важливо, що педагог має бажання і можливість ділитися власними напрацюваннями з колегами, шукає їх підтримки, поради, визнання.    

 

(171)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.