Чому аптека залишилася без ліцензії, а депутати вважають себе обманутими

У Дубні на останній в році сесії вносили зміни до бюджету
Востаннє у Дубні депутати позачергово зібралися минулого тижня на 65 сесії. Проголосувавши за порядок денний, Юрій Момотюк запропонував внести до нього декілька додаткових питань:
«Прошу внести 3 додаткових питання, перше з яких про внесення змін до бюджету міста на 2018 рік, наступне про надання дозволу на передачу в оренду комунальному підприємству «Аптека» Дубенської міської ради нежитлового приміщення, що знаходиться на вул. М. Грушевського, 105 та питання про затвердження протоколу конкурсної комісії з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території міста».
Вслід за колегою запропонував доповнити перелік питань член фракції «Батьківщина». 17 перерахованих обранцем пропозицій стосувалися земельних питань та декілька інших – про розгляд звернення КП «Зелене господарство» щодо встановлення нульової ставки земельного податку, про найменування нових вулиць Дубна в районі вулиць Львівської, Ігоря Свєшнікова, Берестецької та про виключення пункту з додатку до рішення Дубенської міської ради № 2123. Пропозиції обох депутатів присутні підтримали.
Перед тим як обговорити додаткові питання, обранці все ж приступили до порядку денного, який складали земельні питання. Після чого начальниця фінуправління Світлана Розмислович пояснила запропоновані зміни до бюджету міста на 2018 рік:
«Пропонується збільшити дохідну і видаткову частину бюджету міста на суму 817 тис. грн за рахунок коштів державної субвенції на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій. В частині видатків ці кошти розподілені так: 104 тис. грн на капітальний ремонт вул. Забрама, відновлення тротуару від автостанції до вул. Берестецька. По 21 тис. грн для наших загальноосвітніх закладів на придбання основних засобів. 396 тис. грн – капітальний ремонт спортивного майданчика ЗОШ №3, 25 тис. грн на придбання дитячого ігрового майданчика для ДНЗ №7, 41 тис. грн – придбання обладнання для Центру ПМСД, 21 тис. грн для придбання спортивного обладнання та інвентарю для ДЮСШ. Крім того, пропонуємо зменшити об’єм видатків по наших об’єктах, які були затверджені за рахунок коштів нашого місцевого бюджету. Зокрема, зменшити на 69 тис. 300 грн об’єм видатків на виготовлення техніко-економічних обґрунтувань системи опалення ЗОШ №6 та ЗОШ №7. Мінус 73 тис. 400 грн виготовлення ПКД по реконструкції очисних споруд та каналізації. По управлінню освіти – мінус 1 млн 717 тис. 5 грн, які були сплановані на реконструкцію спортивних майданчиків 7 та 6 шкіл, наша частка співфінансування. По управлінню архітектури пропонується зменшити об’єм видатків на поточний ремонт доріг – мінус 5 тис. 866 грн, капітальний ремонт – мінус 902 тис. 816 грн і програма розвитку земельних відносин – мінус 784 грн. Рішення розглянула та підтримала бюджетна комісія».
Такі зміни обранці підтримали. Наступне питання стосувалося передачі КП «Аптека» приміщення. Оскільки Юрій Момотюк та Олександр Пастух утрималися, а Петро Янок та Андрій Хижняк не голосували – рішення не прийняли.
«Провели перевірку нашого комунального підприємства щодо якості стін і дотримання ліцензійних умов. Перевірка вказала на те, що аптечний пункт, який знаходиться в поліклініці – це №4, не відповідає нормам площа – там 6м2, а для ліцензійних умов необхідно 18м2. Суміжно з аптекою є кабінет, який дає можливість збільшити площу. Тому, щоб не лишити нашу комунальну аптеку ліцензії потрібно збільшити площу», – пояснила Мирослава Піддубник навіщо потрібні такі зміни.
Юрій Момотюк поцікавився чому коли місто здає цілі підприємства в оренду – це не виносять на сесію, а коли «якийсь кусок кабінету за гривню» – потрібне рішення сесії. Таке запитання викликало кількахвилинне обговорення, яке закінчилося пропозицією мера повернутися до голосування по цьому питанню. Очільника міста підтримали 17 депутатів, тож рішення так і залишилося неприйнятим.
Після цього обранці затвердили протокол конкурсної комісії з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Дубна та погодили укласти з переможцем конкурсу – комунальним підприємством «Дубноводоканал» – договір.
Хоча назви нових вулиць вже прийняли на виконкомі, тепер їх мали затвердити на сесії. Детальніше про це раніше писав Інформаційний портал м. Дубно.
«Спочатку це питання обговорювалось на комісії, потім йшли обговорення в ЗМІ та в Інтернеті, потім виконком прийняв рішення і вніс деякі зміни на рекомендації дубенчан», – пояснив міський голова.
Андрій Хижняк теж просив колег підтримати запропонований проект рішення, оскільки це дасть можливість роздавати земельні ділянки в цьому масиві, зокрема й атовцям.
«На минулій комісії я вимагав, щоб був в. о. голови комісії, з якої це все починалося, яка бездарно провела цю комісію і ввела в оману і нас, депутатів, і громадськість міста. В протоколах написано одне, на сайті друге – Василь Скринчук, який провів цю комісію, фактично підставив нас, депутатів. Я хотів це почути на комісії, але виніс на сесію. Це правильне рішення, що ми його прийняли, бо люди були б заручниками некомпетентності наших чиновників. Я буду подавати депутатський запит і хочу отримати деякі документи, оскільки з того, що ми вже отримали – зрозуміло, що там була некомпетентність і велика афера з тими назвами вулиць та підстава депутатів. Ми це так не залишимо», – додав Андрій Хижняк вже після того, як обранці підтримали проект рішення.
Наступні пункти порядку денного теж стосувалися земельних питань. На передсвятковій сесії були присутні 20 обранців, які розглянули загалом близько 70 питань.

(247)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.