Чи не завалиться головний міст Дубна? (фото)

Повільно – не означає якісно
Реконструкція єдиної переправи в Дубні замість запланованих 3 місяців – затягнулась. Міст ніби й завершують, але виникають питання при візуальному огляді. Наприклад, під час заливки бетонною сумішшю пішохідних ділянок видно явне просідання залитих ділянок, в результаті – хвилеподібна заливка. Потім ми помітили, що ці ділянки стали вирівнювати, заливаючи стяжку (яка не дає ніякої міцності, а лише додає навантаженість). А тому виникають питання: чи конструктивно допустимо, щоб була порушена геометрія бетонного перекриття та чи не стане це в майбутньому чимось катастрофічним і небезпечним для життя та здоров’я, коли на мосту відновлять рух?! На перший погляд, для більшості людей, хто має хоча б приблизне розуміння, то воно довіри не викликає. Тому ми запитали думку щодо цього в самих виконавців та незалежну думку інженерів, які мають досвід із виконання такого типу робіт.

Виконавці робіт запевнили, що по даній ділянці суттєвих проблем не має, а ця хвилеподібна заливка бетонного перекриття для водозливу, щоб практичніше було монтувати ринви та труби. А також зазначили, що є набагато важливіші проблеми по проектних рішеннях, які вони зараз вирішують з інженерами, невиконання яких можуть бути катастрофічними.

Незалежні інженери відповіли, що щоб щось говорити конкретно, їм потрібно бачити проект. Але при візуальному огляді однозначно є відхилення від будівельних норм по бетонній заливці в пішохідній зоні. Зазначимо, що допустиме відхилення на тій ділянці тільки в 1 см, а там значно більше, понад 10 см. На ці зауваження має реагувати технічний нагляд та Державна архітектурно-будівельна інспекція (далі ДАБІ). На цей момент ДАБІ перебуває в стані реорганізації, і це породжує частково хаос у будівельній галузі. З Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської ОДА зв’язатися не вдалося для того, щоб запитати контакти технічного нагляду та вказати на проблематику.


І з цього всього висновок тільки такий: наразі нагляд у будівельній сфері є не повноцінним. Ті, хто причетний до будівництва моста – проявляють недбалість і залишається тільки надіятися на професійну совість самих виконавців, які є заручниками некваліфікованого проекту та інших супутніх ситуацій.

 

(4001)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.