Через Дубно прокладають «королівський шлях» (фото)

Колектив Державного історико-культурного заповідника в Дубні втілює масштабний проєкт, щоб привернути вітчизняних та іноземних туристів
Сотні тисяч українців та іноземців подорожують Україною, відвідуючи її визначні пам’ятки, цікаві місця тощо. А щоб ще більше привернути іноземних туристів дубенчани написали та реалізовують проєкт «Via Regia Ukraine», який підтримали Український культурний фонд та Рівненська обласна державна адміністрація. Його мета – об’єднати зусилля зацікавлених осіб, створити єдині туристичні уніфіковані продукти та розмістити інформацію на різних інформаційних ресурсах, яка буде доступна різними мовами. 27 жовтня команда Дубенського замку презентувала напрацювання в Рівненській ОДА.

«Ми не повинні боятися показувати свою прекрасну, чарівну Україну. На трасі Київ-Чоп Дубенський замок бере на себе відповідальність представити нашу державу в повній красі. Безумовно, є дуже багато моментів, над якими треба ще працювати, але я надіюся, що акцентування уваги нашої влади саме на туризмі, як галузі економіки, дасть можливість нам рухатись вперед», – зазначив директор заповідника Леонід Кічатий.

А передумовою створення проекту став симпозіум у Лейпцигу в Німеччині, який відбувся у 2019 році, де брав участь завідувач відділу туризму Державного історико-культурного заповідника м. Дубна Микола Мандзюк. На цьому заході стало зрозуміло, що про нашу країну за кордоном знають дуже мало, а особливо про її культурну та туристичну складову. Після повернення в Україну, дубенчанин сформував ідею проекту та подав від імені Дубенського замку на розгляд та фінансування до Українського культурного фонду.
«Via Regia» в перекладі означає королівський шлях або шлях королів. І, власне, це єдиний в Україні чинний культурний маршрут, який об’єднує Східну і Західну Європу. Протяжність його становить понад 2000 км і пролягає він через вісім держав. В Україні представниками цього шляху є 5 областей і 11 міст, – розповідає проектний менеджер Микола Мандзюк. – Одним із центральних моментів проекту було створення ресурсу, який міг би популяризувати нашу культурну спадщину та був доступний кількома мовами для потреб іноземних туристів. Промоція культури та розвиток туризму – це взаємопов’язані речі, оскільки вони взаємодоповнюють одне одного. Культура створює сенс для туризму, тому що представляє об’єкти куди варто подорожувати, а туризм, як драйвер, проводить клієнта до відповідних об’єктів та пам’яток. Найприємніше те, що ми маємо сьогодні можливість презентувати культурну спадщину, хоч і 5 областей, але на шляху європейського культурного маршруту і відкриваємо європейцям Україну, якою вона є, якою ми її бачимо, якою хочемо, щоб побачили європейці».

Проектом автори сподіваються відкрити туристичні принади та порушити питання доступності для іноземних відвідувачів. Задля цього команда відзняла відеосюжети про культурну спадщину 11 міст – Дубно, Рівне, Острог, Львів, Броди, Городок (Львівська область), Луцьк, Володимир-Волинський, Радомишль, Житомир та Київ. Локації фотографував та забезпечував фільмування відомий рівненський фотограф Олександр Харват.
«Експедиція була дуже насиченою, адже треба було за 2 тижні відзняти 11 міст. Досить велика пророблена робота. Особливість цього проекту в тому, що ми звертали увагу саме на культурні пам’ятки та об’єкти, їхній стан на сьогодні. У деяких містах – це руїни, в інших містах об’єкти реставруються, але як би не було – це наша культурна спадщина. І важливо показувати їхній стан, привертати увагу, щоб змінювати цю ситуацію на краще», – ділиться PR-менеджер проєкту Андрій Герасимчук.

Наразі команда створила 12 промороликів і частина з них вже завантажена на офіційному ютуб-каналі проекту . А згодом інформація буде на сайті, та ще й трьома мовами.

(629)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.