Як міські автобуси дотримуються графіка – контролюватимуть маячками

Чи готові навчальні заклади Дубна до нового навчального року
Позачергове засідання виконавчого комітету Дубенської міської ради мало б відбутися сьогодні, 22 серпня. Проте згідно з розпорядженням мера його перенесли на 21 серпня. Дочекавшись кворуму, присутні заслухали звіт начальника управління освіти Вадима Нетреби.
У звіті чиновник вказав, що вже вдалося завершити поточні ремонти туалетних приміщень ЗОШ І-ІІІ ступенів № 7, фасаду Будинку дітей та молоді, сходів головного входу НВК «школа-гімназія», філії Будинку дітей та молоді, цеху для приготування їжі їдальні ЗОШ І-ІІІ ст. № 3, систем опалення у кабінет у ДНЗ № 7 та обслуговуючої праці ЗОШ № 1. Вже промили системи опалення у Дубенській гімназії № 2, НВК «ЗНЗ-ДНЗ», СЗОШ № 5, ЗОШ № 7, ДНЗ № 2, ДНЗ № 5, ДНЗ № 6, ДНЗ № 7, БДМ, СЮТ, замінили 12 вікон у ДНЗ № 5 та 6 вікон – у ДНЗ № 6. Капітальний ремонт провели в актовій залі ЗОШ № 6, встановили дитячі ігрові майданчики на території НВК «ЗНЗ-ДНЗ» та ДНЗ № 7, замінили котел у Дубенській гімназії № 2. Також перевірили лічильники обліку споживання теплової енергії СЗОШ № 5, ЗОШ № 6, ЗОШ № 7, адмінбудівлі управління освіти, в усіх закладах перевірили заземляючі пристрої, опору ізоляції і петлі «фаза нуль» електроустановок та 187 вогнегасників різних типів.
Продовжуються роботи з капітального ремонту МНВК, утримання у належному стані мереж водопостачання, електропостачання та водовідведення СЗОШ № 5, поточного ремонту підвальних приміщень та входів у підвал СЗОШ І-ІІІ ст. № 5, капітального ремонту спортивного майданчика ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3, облаштування мініфутбольного поля зі штучним покриттям та реконструкції басейну на території ЗОШ І-ІІІ ступенів № 7, часткової заміни вікон у ДНЗ № 7, ремонту туалетів ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1, проводиться процедура тендерної закупівлі пелетів для потреб котельні НВК «ЗНЗ ДНЗ» та заплановане навчання з протипожежної безпеки з керівним персоналом закладів освіти. Крім того закінчуються роботи по внутрішній побілці, окрасці, заміні деяких світильників, ламп денного світла, ремонту місцями покриттів з ламінату та лінолеуму, ремонту котелень, систем водовідведення, ремонту відмосток, фундаментів тощо. Проблемними залишилися питання ремонту дахів НВК «школа-гімназія», ДНЗ № 2, ДНЗ № 3, влаштування блискавкозахисту ДНЗ № 5 та ремонту системи пожежної сигналізації ДНЗ № 5, 6, 7.
Інформацію начальника управління освіти одноголосно вирішили взяти до відома. Ще мер попросив оприлюднити всю інформацію щодо готовності навчальних закладів міста до нового навчального року та проконтролювати ситуацію з забезпеченням школярів підручниками.
Далі перейшли до звернення щодо надання дозволу на розміщення у Дубні Будапештського цирку поблизу Спартака. Організатори просили дозволити розміщення саме на території стадіону, адже цирк масштабний і місця біля Замку не вистачило б. А ще діти пільгових категорій міста отримають понад 100 безкоштовних квитків.
Присутні розглянули питання встановлення пам’ятної дошки видатному землякові, поетові, перекладачеві, художнику та дисиденту Грицьку Чубаю. Це запропонувала Любов Пшенична і присутні дозволили Дубенській організації Національної Спілки письменників України встановити цю дошку на фасаді школи мистецтв. Ще одну пам’ятну дошку тувинським добровольцям дозволили демонтувати.
Довго обговорювали розміщення рекламного банера на вул. Д. Галицького.
«Це рекламний банер на огорожі біля Комфорту. Це власне приміщення, власний паркан, людина звернулася, щоб це оформити. Це біля райдержадміністрації. Він там вже висить, але звернулися, щоб оформити дозвіл. Реклама магазину висить на власному заборі підприємця», – пояснив начальник управління архітектури, будівництва та земельних питань Вадим Двигай.
Всі однозначно погодилися, що реклами на парканах і огорожах не має бути. Також присутніх повеселив факт того, що банер висів і нікому не заважав, а як тільки звернулися, щоб все узаконити – вирішили його демонтувати. За таке оздоблення власної ж огорожі підприємець мав би сплачувати до місцевого бюджету понад 153 грн щомісячно.
«А не дамо дозвіл, то висітиме безкоштовно», – додав Вадим Двигай.
Троє членів виконкому утрималися від прийняття рішення, Василь Антонюк був проти, тож голосів не вистачило, щоб надати дозвіл на розміщення реклами.
«Я знаю, що він там давно висить, а тепер знімемо», – зауважив мер.
Іншим трьом білбордам ТОВ «Довіра Аутдор», які вже розміщені на території міста продовжили оренду, за яку ті сплачують понад 2 тис. грн у місяць.
Додаткове питання щодо схвалення програми впровадження системи GPS-трекінгу міського автотранспорту детальніше пояснив начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення Юрій Яцюк:
«Ми хочемо запровадити в місті новий сервіс – встановити на кожен автобус GPS-маячок, який буде показувати, де знаходиться кожен автобус. Тобто будемо бачити як дотримуються графіку руху, чи обганяють, чи з’їжджають. У місті є 48 автобусів, тож потрібно 48 маячків».
Також посадовець розповів, що перевізники мали б це зробити власним коштом, а фірма, яка це реалізовуватиме, подарує місту електронне табло. Присутні зазначили, що це однозначно крок вперед і погодили проєкт рішення.
Також члени виконавчого комітету дозволили розташувати об’єкту сезонної торгівлі на території між судом та Дубенським районним будинком культури, виділили кошти для надання матеріальної допомоги та дозволили розташувати об’єкт торгівлі кавою, чаєм та прянощами на території між судом та Дубенським районним будинком культури – всі ці питання присутні погодили. В цілому під час засідання розглянули близько 40 питань.

(150)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.