Відтепер місто матиме туристичний бренд (фото)

У Дубні оголосили переможця конкурсу на туристичний бренд
Серед трьох варіантів, які заздалегідь обрала конкурсна комісія, дубенчани визначили переможця. Результати онлайн-голосування сьогодні, 27 вересня, оголосили у Дубенській міській раді.

Найбільше голосів, а саме 408, містяни віддали за роботу «Зірка твоєї подорожі». Інші варіанти, зокрема «10 віків славної історії», концепція якого полягала у символізмі Дубенського замку, та «Тисячолітня твердиня», що ввібрав кілька важливих для історії міста елементів, здобули 229 та 355 голосів відповідно. Автором переможної роботи є Богдан Тимчак.

«Нарешті у нас є бренд міста. Якщо чесно, я розцінював 2 варіанти, але особисту перевагу віддавав Павлу, хоча й не голосував. Сьогодні ми маємо переможця. Думаю, що з часом ми привикнемо і будемо мати гарний бренд», – сказав міський голова Василь Антонюк.

«У мене було багато різних варіантів, зокрема першим зринув варіант з вежою. Але поступово його відкинув, так як, на мою думку, він трохи банальний. Через те, що якось почали обділяти інші архітектуні пам’ятки міста. Тому було прийнято рішення звернутись до історії і взяти старовинний герб міста, до якого долучився князь Острозький. Взяти цей герб і трансформувати його у щось сучасніше, щоб привабити, зацікавити туриста. Такі кольори я обрав по правилах дизайну, щоб легко читалися. Він є й у чорно-білому варіанті. А щоб додати кольоровості використав кольори нашого прапора та, оскільки Дубно – зелене місто додав зелену стрілку. Взагалі це трансформована зірка Різдва, яка є на гербі Острозьких, а не зірка Давида», – розповів про свій логотип Богдан Тимчак.
Призери конкурсу отримали пам’ятні подарунки, а переможець – сертифікат на 10 тисяч гривень.

(995)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.