Що змінюватиме і на що зверне увагу заступниця очільника району

Ірина Кружайло: «Всьому приділятиму увагу, не просто відсиджуватимусь на місці»
4 лютого голова Дубенської райдержадміністрації отримав заступника, а вірніше заступницю. У понеділок, 10 лютого, Ірину Кружайло представили на нараді колективу. На відміну від попередніх керівників Володимир Іщук працюватиме тільки з одним «замом». Що ж робитиме жінка на посаді, чому надаватиме перевагу – журналістка Інформаційного порталу м. Дубно запитала в чиновниці.
– Ірино Анатоліївно, розкажіть, будь ласка, про себе.
– Народилась я в м. Дубно 23 жовтня 1971 року. Мама – вчителька, тато – робітник. Навчалась у 8 школі (зараз гімназія № 2), після якої поступила в наше педагогічне училище. У 1991 році вийшла заміж, після закінчення училища, і зразу пішла працювати в цю школу на посаду педагога-організатора. Під час декретної відпустки переведена на посаду вихователя групи продовженого дня. А також вступила у Волинський державний університет ім. Л. Українки на факультет україністики. Там здобула вищу освіту – викладач української мови та літератури. Ще працювала в школі, вчилась на заочному відділенні й у 1998 році прийшла на посаду директора Центру (Дубенський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді – прим. ред.), на якій попрацювала 22 роки. Це був 98 рік, 4 серпня, як зараз пам’ятаю. Через 2-3 роки поступила у Волинський державний університет на факультет правознавства. З дипломом бакалавра продовжила навчання в Київському національному університеті ім. Т. Шевченка. У 2005 році отримала диплом спеціаліста. Маю дочку.
– 22 роки – це тривалий час, а якими будуть перші кроки на посаді заступника?
– Робота мені не нова. Весь цей час я тісно співпрацювала зі всіма цими відділами – освіта, медицина, культура і управління праці. Навіть були спільні накази Міністерства соціальної політики до виконання. Визначити в чомусь пріоритет – не можна, всьому приділятиму увагу, не просто відсиджуватимусь на місці. Буду кожен день шукати проблеми і їх вирішувати. Перш за все, моя увага буде зосереджена на: підтримці членів сімей загиблих учасників АТО, підтримці інвалідів війни, учасників АТО та внутрішньо переміщених осіб (переселенців), соціальному захисті людей похилого віку та одиноких людей похилого віку. За 4 дні на посаді я вже розв’язувала ці питання. У 2016 році в нас була створена мобільна група з підтримки та самодопомоги учасникам АТО та членів сімей загиблих. Сьогодні підняли питання, щоб цю групу переформатувати, розширити інформаційну кампанію, щоб люди про неї знали і вона була дієвою. А загалом існуватиме вона на основі працівників всіх відділів і волонтерів у кабінеті при відділі культури (на другому поверсі БК), щоб допомагати учасникам АТО і членам сімей загиблих. Я буду намагатися, щоб про групу знали, щоб ми допомагали та вирішували проблеми, якщо вони на місцевому рівні. Буде телефон, на який можна звернутись. Що стосується служби в справах дітей, то діти мають бути охоплені сімейними формами виховання. З 1 січня цього року вже не існують інтернати, а тому ми маємо шукати альтернативу для дітей, що знаходиться ще в таких закладах. Їх мають або взяти під опіку, тобто родичі, або треба шукати сімейні форми – будинки сімейного типу та прийомні сім’ї. На жаль, у нас у районі ще ніхто не виявив бажання створити патронатну сім’ю. Я дуже хочу її створити. Підійматиму питання підписання декларацій з лікарями, оскільки з 1 квітня люди не зможуть безкоштовно отримати медичні послуги.
Щодо Центру, то його не лобіюватиму, працюватиму як і з іншими відділами, хоча й дуже сильно люблю їх і плакала, коли йшла.
– А як Ви стали заступником, яким чином проходив конкурс?
– Відповідно до закону «Про місцеві державні адміністрації» ми призначаємось без конкурсу. Після того як призначили Володимира Іщука головою адміністрації, я написала заяву на ім’я голови. Очільник її розглянув. Потім він подав мою кандидатуру в Рівненську ОДА, де була проведена співбесіда. Після чого мене в області погодили на посаді заступника.

– Чи плануєте щось змінювати, для прикладу, проводити кадрові зміни?
– Сьогодні такий тяжкий час, що змінювати нікого не будемо. Людей не вистачає. В адміністрації в апараті брак кадрів. Начальники кваліфіковані, з відповідними освітами.
– А на локальному рівні – в кабінеті?
– У мене дуже гарний кабінет, чесно. Мене все влаштовує, єдине – хотіла б стіни перефарбувати.
– Чи знаєте Ви вже свої обов’язки?
До моїх обов’язків належить соціально-гуманітарна сфера. Також заміщатиму голову адміністрації на період його відсутності. Маю забезпечувати організацію роботи з надання пенсій, допомог, компенсацій, пільг та субсидій на оплату житлово-комунальних послуг; надання соціальних послуг. А ще координувати реалізацію державної політики у сфері запобігання та протидії домашньому насильству; роботу з оздоровлення дітей, надання благодійної (гуманітарної) допомоги соціально-незахищених категоріям. У межах повноважень слідкуватиму за дотриманням законодавства про свободу слова, свободу совісті, релігійні організації. Загалом це реалізація державної політики в галузі соціального забезпечення і соціального захисту населення низки осіб та категорій.
Кабінет Ірини Кружайло знаходиться на 2 поверсі в Дубенській адміністрації. Прийом громадян – перша і третя середа місяця.

(1649)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

1 Response

  1. 13 Лютого, 2020

    […] для сім’ї, дітей та молоді має нового директора Через призначення Ірини Кружайло на посаді заступника голови […]

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.