Прибуткове комунальне підприємство – вирішили реорганізувати

Над новим дитсадком і басейном у Дубні роботи все ж продовжать
Вчергове міські обранці зібралися в сесійній залі мерії минулої п’ятниці, 8 листопада. Порядок денний нараховував близько 100 питань.
Насамперед до трибуни вийшов секретар ради Віктор Недашковський, щоб озвучити заяви, запити і звернення.
Перший озвучений запит надійшов від Юрія Мельника, який представляв інтереси батьків, колективу і адміністрації ЗОШ № 7 щодо завершення робіт з реконструкції басейну. Розгорнуте пояснення дав Василь Антонюк:
«Так сталося, що в цьому році у Фонді регіонального розвитку виділи 10 мільйонів і ми теж виділили 1 млн 120 тис. грн, по пам’яті, точно зараз не скажу. І в певний час роботи зупинилися. Цей «певний час» продовжувався більше місяця. Вчора відбулася зустріч на рівні міського голови, голови обласної адміністрації і департаменту з питань будівництва – дійшли до спільної розмови, питання зрушилося. Сьогодні пішли запити щодо оформлення і продовження робіт, тобто продовження самого будівництва. Щоб продовжити потрібно зробити коригування об’єкта, оскільки є певні будівельні проблеми. Процес пішов, я тримаю це питання на контролі. Як воно розвиватиметься далі – я не знаю, але нам вже «дали добро» по дитячому садочку – ми продовжуємо будівельні роботи. Я думаю, що крига зрушиться і щодо басейну».

Щодо цього ж питання підготували запит до президента, Кабміну, голови ОДА, голови обласної ради та нардепа Олександра Аліксійчука.
Інше колективне звернення стосувалося проблеми бюджету на наступний рік. Як пояснив мер, з міста забирають акцизний збір, який складає 11 млн грн і назвав це «знущанням з самоврядування».
Усне звернення було в Юрія Мельника, який озвучив прохання дубенчанина Олександра щодо очищення річки Іква. За всі звернення присутні проголосували позитивно.
Без обговорень проголосували й за ініціативу декількох колег спрямувати кошти для депутатської діяльності на округах на матеріальну допомогу.
Наступне питання щодо внесення змін до бюджету поточного року. Всі запропоновані зміни стосувалися звернень розпорядків коштів щодо внутрішніх перекидок. Мера цікавило чи є проблеми з виплатою заробітної плати, оплатою за енергоносії і електроенергію в місті – почувши, що все добре, головуючий поставив питання на голосування, за яке проголосували «за».
Одноголосно вирішили змінити перелік адміністративних послуг, що надає місцевий ЦНАП.
Розглядаючи питання про міську соціальну програму «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на період до 2021 року запитання виникло в Леоніда Дудка:
«Минулого року в бюджеті міста ми закладали кошти на надання матеріальної допомоги дітям-сиротам, які закінчили школу. Я ставив це питання на бюджетній комісії, але конкретної відповіді мені ніхто не дав – чи були такі кошти закладені, якщо ми за них проголосували – мені сказали, що їх не було. Я хочу, щоб Світлана Іванівна (начальниця фінуправління – прим. ред.) це підтвердила. Підніміть бюджет – там 72 тисячі закладали».
Посадовиця відповіла, що в бюджеті ці кошти не закладені, адже немає розробленої відповідної програми, а її розробити доручили відповідальним виконавцям. Проте така відповідь депутата не задовольнила, тож мер попросив до закінчення сесії фахівцям соцслужби вивчити питання і відповісти.
Ще одне звернення депутати спрямували генеральному директору UKRLANDFARMING PLC Ковток Г.І.:
«… Щороку Дубенська міська рада звертається з письмовими листами до ТзОВ СП «Нива» щодо вирішення питання викидів пилу та зерновідходів.
З жовтня місяця 2019 року жителями вулиці знову піднялося питання про викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря вулиць А.Малишка, В.Сосюри, Я.Каменського, І.Федорова та провулка І.Федорова.
У разі не вжиття заходів щодо належної роботи фільтрувального обладнання підприємства, та не допущення забруднення повітря відходами Дубенська міська рада звернеться в судові органи щодо тимчасового призупинення виробництва підприємств ТзОВ СП «Нива» та ПрАТ «Західно торгово-промисловий дім».
Таке звернення підтримали, адже, як зазначив міський голова, кожного року обіцянки, а ніяких зрушень в цьому питанні – немає
Далі внесли зміни в статутний капітал КП «Житловик» в зв’язку з придбанням основних засобів за кошти Дубенської міської ради на суму 247 тис. грн. А наступним питанням – припинили діяльність цього підприємства шляхом його реорганізації через приєднання до Товариства з обмеженою відповідальністю «Житловик-Дубно». Тож місцева влада дала майно комунального підприємства загальна вартість статутного капіталу якого 1 млн 31 тис. 864 грн в оренду новоствореному ТзОВ за плату – близько 200 тис. грн у рік і ще 70 тис. грн ПДФО кожного місяця. А також підприємство має значний дохід від здачі приміщень в оренду в розмірі понад 1 млн грн у рік. І хоча це стало вимушеною дією через зміни в законодавстві, ще на вересневій сесії деяких депутатів хвилював досить невеликий розмір орендної плати і сам факт того, що Житловик перестане бути під контролем керівництва міста і депутатського корпуса.
Також депутати списали рентгенівський апарат, виділили кошти для надання матеріальної допомоги, внесли зміни до деяких програм, а ще – вирішили понад 70 земельних питань.

(217)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.