Преміювання врізали, але зарплати лишились такими ж

Голові та заступнику Дубенської райради оплату праці лишили на рівні минулого року
35 сесія Дубенської районної ради відбулась у п’ятницю, 14 грудня. На розгляд депутатів винесли 14 питань, включаючи різне. Додатково Галина Сухолейстер просила схвалити питання щодо Семидубського ліцею, зокрема затвердження статуту через виправлення юридичної адреси та затвердження положень про філії.
Вперше, мабуть, за період роботи обранців цього скликання не було депутатських звернень та запитів. А тому відразу перейшли до основних питань. Без обговорень районні депутати погодили зміни до Програми розвитку водного господарства Дубенського району на період до 2021 року, Програми економічного та соціального розвитку району на цей рік та районну соціальну програму забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків на період до 2021 року. Надали обранці дозвіл на оренду 18 кв. м. в Дубенській райлікарні стоматполіклініці та майже 54 кв. м. гаражів лікарні Степану Тарасюку. А також дозвіл на передачу в безоплатне користування частини адміністративного приміщення на вул. Д.Галицького, 21 ДП «Центр державного земельного кадастру» та КП «Райбудпроект». У зв’язку з закриттям газети «Вісті Дубенщини» затвердили депутати ліквідаційний баланс та передавальний акт основних засобів комунального підприємства.

Жвавіше у залі стало коли дійшли до питання про затвердження структури, чисельності та умов оплати праці виконавчого апарату районної ради.
– Все у нас без змін – по штату 20 чоловік, «живих» – 18. Щодо оплати праці голові ради і заступнику, то в минулому році у мене була 7300 ставка, у нього – 7000, 200% премії. Цього року ставка з червня піднята до 11 тис. і 9700. Пропонуємо зняти 100% преміювання, зарплата буде на рівні минулого року, але в межах фонду оплати праці. Питання комісію пройшло, президію пройшло. Якщо є запитання – запитуйте, – зазначив Олександр Козак.
– Я нарахував 25 чоловік, Ви кажете 20, – розпочав діалог Олександр Базарін.
– Я вам по пальцях скажу: п’ять охоронців, прибиральниця – 6, водій – 7, завгосп – 8 і 10 працівників виконавчого апарату – голова, заступник, секретар, прес-секретар, керуюча справами, юрист, діловод, 2 бухгалтери…
– Дивіться, можу порахувати – керівництво – 3 чоловіки – не вгавав депутат Базарін.
– Миколайович, там загальна сума, нащо Ви підсумки рахуєте? – запитав Віктор Джурик.
– В підсумку написано, але стільки немає. Вакантна посада радника, вакантна посада сторожа, ми його тримаємо на підміну, коли йдуть у відпустки.
– Пише 25, – казав Олександр Базарін.
– В мене кабінетів немає на 25 чоловік, – розповів Олександр Козак і додав: – Ще є питання?
– Є, діло в тім, що в інших районах у радах працює в межах 14-15 чоловік.
– Це Ви дуже правильно сказали, бо в інших районах 2 сторожі з адміністрації, 2 з ради. У нас, коли було скорочення – всіх сторожів ввели в штат ради.
Діалог припинили колеги, які запропонували голосувати, 20 з них сказали «за» проекту рішення, 2 утримались.

Схвалили районні обранці і додаткові питання щодо Семидубського ліцею. А завершили засідання обговоренням неприйняття на попередній сесії рішення про затвердження нормативно-правової оцінки земель на території Смизької громади. Заявнику пояснили, що тоді не вистачило депутатської більшості, а тому рішення не прийняли. Він знову може подавати заяву або ж з тим самим проханням звернутись до депутатів Смизької селищної ради.

(467)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Вас також можуть зацікавити...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.