Монетизація субсидій готівкою та без

До відома жителів Дубенського району: cубсидії – готівкою
Управління праці та соціального захисту населення Дубенської райдержадміністрації повідомляє, що у 2019 році паралельно працюватимуть два механізми монетизації субсидій – безготівковий та готівковий.
Перший запрацював з 1 січня. Відповідно до ухваленої Кабінетом Міністрів постанови від 27.12.2018 року № 1176, з 1 січня 2019 року субсидії у грошовій (безготівковій) формі надаються тим домогосподарствам, які звертаються за її отриманням в 2019 році.
Постановою № 1176 встановлено механізм цільового використання бюджетних коштів, передбачених на надання субсидій населенню. Якщо сім’я ощадливо споживала енергоресурси, після завершення опалювального сезону вона зможе використати залишок коштів зекономленої житлової субсидії, який утвориться станом на 1 червня на її рахунку на власний розсуд, тобто монетизувати або перевести їх на відкритий нею картковий рахунок в будь-якому банку країни.
Другий передбачає, що громадяни зможуть отримати гроші «на руки». З 01.02.2019 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 06.02.2019 р. № 62, якою визначено порядок надання субсидій населенню на оплату житлово-комунальних послуг у готівковій формі.
Готівкова форма буде застосована до одержувачів, яким субсидія призначена на поточний опалювальний період починаючи з жовтня-грудня 2018 року. Вже у березні 2019 року ці домогосподарства отримають готівкові кошти у розмірі призначеної субсидії за лютий. Аналогічні виплати вони отримають у квітні (за березень) та травні (за квітень) 2019 року.
Виплата житлових субсидій у готівковій формі здійснюватиметься:
1) особам, які одержують пенсії, – Мінсоцполітики через Пенсійний фонд України шляхом перерахування органами ПФУ коштів на пенсійні рахунки в уповноважених банках або через виплатні об’єкти АТ «Укрпошта», де особа одержує пенсію. Виплата житлових субсидій у готівковій формі здійснюватиметься одночасно з виплатою пенсій;
2) особам, які не одержують пенсії, – Мінсоцполітики через АТ «Ощадбанк» шляхом перерахування коштів для здійснення грошових переказів через платіжну систему «Система термінових переказів «Швидка копійка» або шляхом зарахування на поточні рахунки, відкриті в АТ «Ощадбанк».
Виходячи з вищевикладеного, тепер громадяни повинні самостійно контролювати своє споживання житлово-комунальних послуг і своєчасну сплату у повному обсязі підприємствам – надавачам послуг рахунків за них (а не розмір обов’язкового платежу, як було раніше).
Слід звернути увагу громадян на те, що постановою Кабінету Міністрів України від 06.02.2019 р. № 62 визначено, що житлова субсидія не призначатиметься, якщо структурним підрозділом з питань соціального захисту населення отримано інформацію про наявність простроченої понад місяць заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком (раніше – понад два місяці заборгованості), загальна сума якої перевищує 20 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (340 грн.) на день звернення за призначенням житлової субсидії. Відповідна норма не застосовуватиметься під час призначення субсидії громадянам на наступний період у разі, коли Мінсоцполітики не забезпечило фінансування житлових субсидій таким громадянам у грошовій формі (у тому числі готівковій).
Акцентуємо увагу на тому, що за наданням роз’яснень громадянам слід звертатись:
за отриманням інформації з будь-яких питань, пов’язаних з призначенням житлової субсидії, одержувачі субсидії, як і раніше, звертаються до управління праці та соціального захисту населення;
з питань щодо здійснених операцій на обліковому записі в Ощадбанку одержувач житлової субсидії звертається до банку;
за отриманням інформації щодо спожитих послуг, нарахованих сум за послуги, розміру заборгованості (переплати) одержувачі житлової субсидії звертаються до організацій надавачів комунальних послуг.
За більш детальною інформацією та консультаціями звертатися в управління праці та соціального захисту населення Дубенської райдержадміністрації за адресою:
м. Дубно, вул. Д. Галицького, 26 та за телефоном «гарячої лінії» 32613.

(209)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.