Місто матиме мурал, бренд та соціальні контейнери

Оголошено переможців конкурсу соціальних проектів у Дубні
Сьогодні, 26 липня, на розгляд журі, до складу якого ввійшли представники Дубенської міської ради та представники Британської ради в Україні було представлено соціальні проекти. 17 учасників мали три хвилини, щоб продемонструвати результат своєї трьохденної роботи з тренерами. Темою проектні роботи не обмежувалися, а мета кожного з них полягала в покращенні Дубна та рівня життя місцевих жителів. Спрямованість представлених презентацій була різною: на розвиток туризму у місті, створення бренду Дубна, забезпечення комфорту та забезпечення дозвілля місцевих жителів. Проекти на конкурс міг подати будь-хто з дубенчан, отож учасниками були працівники міської ради, районної ради, бібліотек, громадських об’єднань, волонтерських організацій, підприємці і просто небайдужі дубенчани.

Конкурсні роботи розглядало журі починаючи з 10:00 год. ранку, а результати стали відомими лише після 14:00 год.. Кожен з учасників повністю розумів проблему, яка є в місті і розумів що потрібно зробити, щоб її вирішити.
По закінченні конкурсу всі учасники отримали сертифікати та невеличкі сувеніри.

З презентованих 17 проектів отримали грошову підтримку для реалізації своєї ідеї лише 5. Отож проектами-переможцями стали:

  1. «Туристичний бренд міста» автор Ірина Домбровська;
  2. «Острів Дубовець» автори Андрій Бардецький та Юрій Пшеничний;
  3. «Кіно просто неба» автор Віталій Новосад;
  4. «Мурал – візитка міста» автор Андрій Йож;
  5. «Соціальні контейнери» автор Оксана Братащук.


Отримали подарунки від Молодіжної організації автори ще трьох проектів, які найбільш запам’яталися її представникам, а саме проект «Вільна зона Wi-fi», «Декоративні лавки», «Міні-рамп».





(1223)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.