До Дубенської РДА можна звернутись через Інтернет

дубенська рдаДубенська райдержадміністрація починає приймати електронні звернення громадян

Відтепер до Дубенської райдержадміністрації можна звернутися за допомогою електронного звернення. Його можна надсилати на адресу [email protected]

Текст електронного звернення автоматично буде надходити  та реєструватися у відділі юридичного забезпечення та  роботи із зверненнями громадян.

Розглядатиметься звернення згідно чинного законодавства. Тобто, якщо не потребуватиме додаткового роз’яснення, то відповідь запитувач отримає упродовж 15 днів. В іншому випадку, термін розгляду становить 30 днів.

В електронному зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Також потрібно вказати електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).

Застосування електронного цифрового підпису не вимагається.

Разом з тим, звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через 10 днів від дня його надходження.

Відділ юридичного забезпечення та роботи із зверненнями громадян

(11)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.