13 об’єднаних громад Рівненщини отримають нові повноваження та ресурси

З 1 січня 13 об’єднаних громад почнуть працювати у нових для себе умовах – з більш широкими ресурсами та повноваженнями
З 1 січня вони матимуть прямі міжбюджетні відносини із Державним бюджетом.
А в тих об’єднаних громадах, де відбулись вибори 11 та 18 грудня, взагалі дуже мало часу, щоб вирішити усі питання, пов’язані з реєстрацією, утворенням виконавчих органів, організацією перших сесій тощо.
Тому надати їм усебічну підтримку – це спільна відповідальність Уряду, обласних адміністрацій та регіональних Центрів розвитку місцевого самоврядування.
Про це йшлося під час селекторної наради під головуванням Першого заступника Міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ В’ячеслава Негоди. Участь у нараді взяли заступники голови ОДА Ігор Тимошенко та Світлана Богатирчук-Кривко, а також голови об’єднаних територіальних громад.
«Перед усіма нами стоїть важливе завдання – забезпечити їх вичерпною інформацією та підтримкою, буди готовими роз’яснювати і надавати методичні рекомендації, особливо щодо питань формування бюджетів», – сказав В’ячеслав Негода.
Він відзначив, що в тих областях, де є командна робота, де є розуміння необхідності реформ, там немає питань, які неможливо вирішити.
Тим часом, Рівненщина вже пройшла третину децентралізаційного шляху.
«Такий позитивний ефект Рівненська область має завдяки злагодженій роботі консультантів проекту ПУЛЬС АМУ та Рівненської ОДА. Жодна громада, які об’єдналися першими, не шкодує про своє рішення. Вони мають хороші результати свого розвитку та значну підтримку влади», – відзначив Ігор Тимошенко.

За матеріалами: Рівненська ОДА

(2)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.