10 тисяч гривень за туристичний бренд

Дубенчани можуть виграти 10 тисяч гривень
Для цього дубенчанам слід розробити туристичний бренд Дубна, який має посісти 1 місце у конкурсі. Дозвіл на проведення такого конкурсу сьогодні, 16 серпня, дали члени виконавчого комітету при Дубенській міській раді, повідомляє Інформаційний портал м. Дубно. Конкурс оголосили, аби розробити туристичний бренд міста, який сприятиме створенню позитивного туристичного іміджу, промоцію культурного, економічного, наукового та соціального потенціалу міста та використовуватиметься в рекламних, промоційних та інших заходах.
Починаючи з 22 серпня і до 22 вересня включно як фізичні, так і юридичні особи можуть в електронному та друкованому вигляді подати свій варіант бренду. Причому, він обов’язково має містити емблему (графічні елементи, образи, шрифти, кольорові рішення) та гасло (ключова ідея). Кожен учасник може подати необмежену кількість варіантів. З 22 по 26 вересня оприлюднять кращі, на думку конкурсної комісії, роботи 3-х фіналістів, переможцем серед яких буде та, що набере найбільшу кількість голосів за допомогою онлайн-голосування. Автор, чия ідея буде найкращою, за рішенням дубенчан, отримає винагороду 10 тисяч гривень (з коштів, що надає програма Дубенської міської ради та програма Британської ради в Україні «Активні громадяни» через громадську організацію «Молодіжна Платформа»).
Щодо технічних вимог та параметрів, то роботи слід подавати до Відділу культури і туризму (вул. Драгоманова, 12) на CD/DVD носіях: у растровому форматі фалів (jpeg, tif, png+альфа, psd.) з роздільністю не менше 600 dpi у 2-х розмірах (10 см по найменшій стороні та 1 см по найменшій стороні); у векторному форматі файлів (cdr, eps). Логотип має бути розроблений в 4-х варіантах зображення:
1) повноколірне зображення на білому тлі,
2) чорно-біле зображення на білому тлі,
3) кольорове зображення на чорному тлі,
4) чорно-біле зображення на чорному тлі.
До слова, сьогодні ж затвердили перелік проектів-переможців конкурсу соціальних проектів у м. Дубно, що фінансується в рамках Програми «Сприяння розвитку громадянського суспільства у м. Дубно на 2017-2021 роки» та співфінансується Програмою «Активні громадяни» Британської  Ради в Україні. Серед яких, як повідомляв раніше Інформаційний портал м. Дубно, розробка туристичного бренду, острів Дубовець, кіно просто неба, мурал та соціальні контейнери.
Детальнішу інформацію про конкурс, вимоги до бренду можна знайти у Положенні про конкурс на туристичний бренд міста Дубно.

(361)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Дякуємо!

Тепер редактори знають.